Gerbiami įmonių vadovai, rinkodaros specialistai. Spaudos atgavimo proga pagal seną tradiciją sveikinote žurnalistus, siuntėte dovanas į redakcijas, bet atsakykite patys sau sąžiningai: kada paskutinį kartą tėvynės žiniasklaidą tarpusavyje minėjote geru žodžiu? Parsidavusi ir purvina – taip ją vadinate už akių, o kartais neapsikentę – ir atvirai.
Jums tai – tarsi neišvengiamas blogis, stichijos rykštė, kažkoks mitinis drakonas, vis atskrendantis į kaimą pasiimti duoklės. Mokate ją kantriai, nes taip esate įpratinti. Nes žinote: nemokantieji yra griežtai baudžiami.
Iš ko gyvena žiniasklaida? Didele dalimi – iš reklamos užsakovų, tai yra jūsų, pinigų. Turite tiesioginę galią finansiškai remti vienas ar kitas žiniasklaidos priemones. Vadinasi, palaikote vienokį ar kitokį etikos standartą.
Bet ar susimąstote, kur šia prasme investuoja jūsų įmonė? Ar tie kanalai atitinka jūsų bendrovės, klientų ir akcininkų etikos normas?
Vieša paslaptis, kad mūsų šalyje dalis žiniasklaidos „parsiduoda“. Ir parsidavinės tol, kol bus perkančiųjų. Bet gal jau metas atsitokėti? Ar teisinga mokėti reketininkui? Ar sąžininga pirkti straipsnius, kurie yra nepažymėti, manipuliuojant viešąja nuomone? Nejaugi dar viliatės rasti tokių bukų skaitytojų, kurie neatskirtų užsakovo apmokėtų publikacijų nuo objektyvios informacijos?
Nepasiduokite šantažo triukams, jūsų gąsdintojai nėra tokie įtakingi kaip dedasi, o šmeižikiškas tekstas negali sužlugdyti sąžiningo verslo. Žiniasklaida buvo, yra ir bus variklis, kuris keičia ir formuoja visuomenę, bet jūs turite prisidėti prie jos skaidrinimo.
Mes galime gyventi be korupcijos ir šantažo. Tikime, kad tai galite ir jūs.