Iki gegužės 31 d. veiksiančios parodos eksponatai atspindi beveik visą aviacijos istoriją nuo XX a. pradžios iki dabar. Lėktuvus paskolino Kauno, Vilniaus, Klaipėdos, Panevėžio, Mažeikių, Ukmergės modeliuotojai.
LAM direktorius Remigijus Jankauskas džiaugėsi klubo narių entuziazmu ir pagalba muziejui, daug istorinių žinių sukaupę žmonės kartais net pabūna gidais. Daugiausia modelių parodai – apie 200 – paskolino tėvas ir sūnus Žymantas ir Šarūnas Valioniai. Išskirtinis eksponatas – Dariaus Lukoševičiaus sukurtas ir tiražuojamas Jurgio Kairio lėktuvo Su-31 modelis, kuriuo pilotas praskrido po pėsčiųjų tiltu, vedančiu į Nemuno salą.
R.Jankauskas atkreipė dėmesį į greičiausią pasaulio lėktuvą „Lockheed SR-71“ („Blackbird“), gamintą nuo 1964 m. iki 1988 m. Jis išvystydavo 3,8 tūkst. km per valandą greitį. „Lietuvą per dvi minutes perskristų“, – suskaičiavo LAM vadovas.
Stendinio modeliavimo bumas Lietuvoje siejamas su FROG formų atsiradimu Sovietų Sąjungoje 1976 m. Iki pirmųjų stendinių modelių parodų Lietuvoje reikėjo dar viso dešimtmečio. Lyderiavo entuziastai iš Kauno, 1986 m. surengę pirmąją modelių parodą Kauno šiluminių tinklų salėje.
Klubą „Sparnai 72“ 1987 m. prie tuometinių Kauno profsąjungų kultūros rūmų įkūrė stendinio aviamodeliavimo entuziastai. Skaičius klubo pavadinime reiškia, kad jo narių konstruojami stendiniai orlaivių modeliai, lyginant su tikraisiais jų prototipais, sumažinti 72 kartus.
Nuo savo susikūrimo klubas surengė nemažai modelių parodų ir konkursų. Šiuo metu „Sparnai 72“ bendradarbiauja su Lietuvos aviacijos muziejumi, klubo veikloje aktyviai dalyvauja 14 narių, palaikomi ryšiai ir su bičiuliais iš kitų Lietuvos miestų.