„Nors pavienių bandymų pavogti autentišką grindinį buvo, visi jie užfiksuoti, o įtariamieji atsidūrė policijos rankose. Po šių incidentų buvo dar labiau sustiprinta apsauga, todėl apie jokias masines vagystes negali būti net kalbos“, – teigė Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Pasak A.Juozapavičiaus prospekte dirbančios bendrovės „Kauno tiltai“ statybos vadovės Jolantos Varkalienės, visas istorinis grindinys, rastas šioje gatvėje, jau yra išardytas.
„Didžioji dalis grindinio yra išvežta saugoti į S.Dariaus ir S.Girėno aerodromą. Likusi dalis, kurią mes naudosime klodami įvažiavimus į A.Juozapavičiaus prospektą, sudėta vienoje vietoje ir yra visą parą saugoma, – pasakojo J.Varkalienė. – Visas A. Juozapavičiaus prospekte rastas istorinis grindinys buvo inventorizuotas. Dokumentuose užfiksuota, kad jokio trūkumo nėra.“
Parodos gatvės rekonstrukciją vykdančios bendrovės „Fegda“ darbininkai gatvėje iš viso rado 3083 kvadratinių metrų istorinio grindinio. Beveik 1500 kvadratinių metrų grindinio jau yra išardyta ir išvežta saugoti į S.Dariaus ir S.Girėno aerodromo teritoriją.
„Likusios dalies grindinio kol kas ardyti negalime, nes tą plotą naudojame kaip privažiavimo kelią mūsų technikai. Dienomis Parodos gatvėje vyksta intensyvūs darbai, o naktimis teritoriją saugo apsaugininkai“, – tvirtino bendrovės „Fegda“ Kauno filialo direktorius Oskaras Bardziliauskas.
S. Dariaus ir S. Girėno aerodromo teritorija, į kurią vežamas istorinis grindinys, aptverta ir akylai saugoma.