2023 10 19

Kanų liūtų reklamos subūrė ir nuomonės formuotojus: „Tai profesinis interesas“

Žinomi nuomonės formuotojai turėjo išskirtinę galimybę vieni pirmųjų pamatyti „Geriausias Kanų liūtų reklamas“ kino teatre „Pasaka“. Tai jau 15 kartą vykstantis renginys, suburiantis visus reklamos mylėtojus patirti ryškiausias emocijas ir pasisemti įkvėpimo ateities darbams.
Kanų liūtai: influencerių seansas
Paupio Pasakoje Geriausios Kanų liūtų reklamos influenceriams / 15min nuotr.

Kanų liūtų reklamomis gerėjosi talentų agentūros „Personal“ įkūrėja Kristina Kulbušauskaitė, nuomonės formuotojos Karolina Meschino, Inga Žuolytė, Laura Mazalienė, stilistė Irina Sinė bei kiti žinomi veidai.

„Visų pirma, tai profesinis interesas – kasmet peržiūrėti reklamų pirmūnus. Šiais metais teko dalyvauti Kanų liūtų festivalyje, geriau suprasti reklamų vertinimo principus bei gyvai stebėti liūtų įteikimo ceremonijas. Mūsų komanda kas dieną skelbia turinį su reklamine žinute, kuria siekiame auditorijos dėmesio, tad ši graži kasmetinė tradicija yra galimybė pasisemti idėjų, efektyviam kūrybiškam priėjimui prie reklamos komunikacijos,“ – teigė Kristina Kulbušauskaitė, talentų agentūros „Personal“ įkūrėja, Geriausias Kanų liūtų reklamas aplankanti jau 10 kartą.

Taip pat 10 kartą „Geriausias Kanų liūtų reklamas“ žiūrint nuomonės formuotoja Laura Mazalienė paklausta, kur semiasi kūrybiškumo savo darbams, atskleidė: „Jo pasisemti galima visur – šeimoje, gamtoje, lankantis mylimoje šalyje, lyjant rudeniškam lietui, ar žiūrint Kanų liūtų reklamas. Svarbu stabtelėti ir įsijausti į aplinką ar procesą, kuriame esame.“

„Geriausios Kanų liūtų reklamos“ Lietuvoje šiemet bus parodytos jau 15 kartą. Seansai bus surengti kino teatruose Vilniuje Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Daugiau informacijos ir bilietai: www.kanuliutai.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis