Per minėtą laiką NATO naikintuvai penkis kartus atpažino ir lydėjo Rusijos žvalgybinį orlaivį Il-20 – pilotai skrido be skrydžio plano, neįjungtu autoatsakikliu, ryšį su skrydžių valdymo centrais, išskyrus vieną atvejį, palaikė.
Intensyviausia NATO oro policijos pajėgoms buvo gruodžio 15-oji – tuomet tris kartus identifikuotas Rusijos naikintuvas Su-27, skridęs be skrydžio plano, atsakiklio, nepalaikęs radijo ryšio, lydėti transporto orlaiviai An-72, An-26, Tu-134 – jie skrido su skrydžio planais, palaikė ryšį, visi, išskyrus An-26, buvo įjungę autoatsakiklius.
Kitomis dienomis taip pat lydėti An-72, Il-76 bei transportinis orlaivis An-124 – visi turėjo skrydžio planus, bendravo su valdymo centrais, visi, išskyrus An-124, buvo įjungę autoatsakiklius.
NATO Baltijos šalių oro policijos misija vykdoma iš Lietuvos ir Estijos.