2017 12 06

Kaunas medicinos turistus iš Skandinavijos vilioja 90 sekundžių klipu

Kaunas sukūrė savo mediciną pristatantį vaizdo klipą. 90 sekundžių trukmės filmuke parodomas tiek miestas, tiek jo medicinos įstaigos. Tokiu būdu siekiama į Kauną pritraukti medicinos turistus iš Skandinavijos ir Vakarų Europos, kurie mieste išleidžia apie 3 000 eurų, – pranešimu spaudai informuoja vaizdo klipo kūrėjai.
Medicinos turizmą Kaune pristatantis vaizdo klipas
Medicinos turizmą Kaune pristatantis vaizdo klipas / Stop kadras

Medicinos turistais vadinami tie, kurie vyksta į svetimą šalį dėl gydymo ar sveikatingumo paslaugų. Skaičiuojama, jog toks turistas vidutiniškai mieste – gydymo įstaigose, viešbučiuose, kavinėse – išleidžia per 3 000 eurų.

„Užsienio pacientams galime pasiūlyti aukščiausio lygio sveikatos priežiūros paslaugas už patrauklią kainą. Deja, daugelis čia neatvyksta dėl mažo pasitikėjimo Kaunu ir Lietuva. Tą pastebime tiek mes, tiek kitos miesto medicinos įstaigos. Dėl to ir kilo mintis sukurti filmuką, kuris pristatytų ne kurią nors kliniką atskirai, o Kauną – kaip medicinos centrą“, – teigia vaizdo klipo iniciatorius Gediminas Kondrackis.

VIDEO: Kaunas medicinos turistus iš Skandinavijos ir Vakarų vilioja reklaminiu klipu

Jam antrina ir „Kaunas IN“ turizmo skyriaus vadovė Inga Pažereckaitė-Kalėdienė: „Kaunas medicinos turizmo vystymui ir plėtrai yra tinkamas tuo, jog čia ne tik susitelkusios vienos didžiausių medikų pajėgos, bet taip pat yra moderni technika, platus paslaugų spektras bei konkurencingos paslaugų kainos.

Vaizdo klipas yra puiki priemonė parodyti ir pristatyti Kauno miestą, modernią techniką, paslaugų įvairovę. Džiaugiamės, kad šios srities naudą ir poreikį prisistatyti mato ir verslo atstovai, džiugu, kad ši iniciatyva kilo ir buvo įgyvendinta paties verslo. Mums išties smagu buvo prisidėti idėjomis, kūrybinio išpildymo ieškojimu. Manome, kad vaizdo klipu transliuojama aiški žinutė, belieka bendromis jėgomis ją viešinti, rodyti ir skleisti“.

Pasak G.Kondrackio, naujasis klipas bus pirmasis toks Europoje, tad jį sukurti buvo nelengva: reikėjo įtikinti partnerius, jog jiems bus naudingas bendrai miestui kuriamas filmukas.

Filmavimo procesui trukdė ir lietuviški orai. Suplanuotą dieną prapliupo lietus, atėjo apniukę orai, kurie tęsėsi dvi savaites. „Galiausiai ištaikėme tobulą spalio dieną. Džiugu, jog medicinos turistai galės pamatyti, koks gražus mūsų ruduo“, – rezultatu patenkintas liko kūrėjas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis