Draudžiamasis kelio ženklas, pasak jos, iškilo paskutinėmis spalio mėnesio dienomis. Iš Baterijos plento pasukę į Kiškių gatvę, žmonės buvo pratę vykti į Panemunės slaugos ligoninę. Netrūksta šioje gatvėje ir prabangių daugiabučių. Tačiau įvažiuoti į šį kelią staiga tapo draudžiama.
„Labai keistas sprendimas. Prieš metus Kiškių gatvę suremontavo, nors ji buvo puiki, o dabar užtvėrė. Vis dar galima privažiuoti iki ligoninės atvykstant nuo Kauno hidroelektrinės, bet nuo Vičiūnų pusės – jau ne. Uždaryta ta atkarpa sąmoningai, juk ten gyvena tik pasiturintys žmonės. Ir Kauno miesto meras netoli turi namą. Galėjo pastatyti kelio ženklą „Namų valda“ ar greičio ribojimą įvesti, bet kam to draudimo įvažiuoti prireikė?“ – retorinius klausimus kėlė Gerda.
Kauno miesto savivaldybės tarybos narys bei Eismo saugumo komisijos pirmininkas Rimantas Mikaitis ramina: nors šis ženklas motorinio transporto eismą draudžia, tai nėra plyta. Įvažiuoti, nepaisant naujojo kelio ženklo, į Kiškių gatvę leidžiama tiek joje gyvenantiems, tiek dirbantiems asmenims. Įvažiuoti į ją gali ir vietines įmones bei įstaigas aptarnaujantis personalas.
„Privažiuoti prie ligoninės galima į Kiškių gatvę sukant nuo hidroelektrinės pusės. Tad kelias į sveikatos įstaigą nėra uždarytas. Kiškių gatvės parametrai yra tokie, kad ji negali būti naudojama kaip tranzitinė, o gyvenamosios zonos ženklas nebūtų apribojęs tranzitinio transporto. Nors įmonių didelių joje nėra, gyventojų – nemažai, ir daugelis įpratę kirsti kampą per Kiškių gatvę, užuot apvažiavę tam pritaikyta Raudonojo Kryžiaus gatve ir Baterijos plentu“, – paklaustas, kodėl Kiškių gatvėje prireikė motorinio transporto eismą ribojančio kelio ženklo, atsakė R.Mikaitis.
Pasak jo, Kiškių gatvė suremontuota dėl to, kad buvo itin prastos būklės, o viena iš prastos būklės priežasčių – ta, kad gatvės pagrindai nebuvo pritaikyti dideliam transporto srautui. Todėl eismą ir teko apriboti.