Susitikime daug kalbėta ne tik apie būsimosios gamyklos projektą, bet ir apie atsakingą požiūrį į vietos gyventojus. „Svarbu jausti atsakomybę už šalia gyvenančius žmones, jų gyvenimo kokybė dėl to neturėtų nukentėti“, – pabrėžė meras.
Šioje gyvenvietėje ypač aktualios transporto problemos. Kauno LEZ sparčiai plečiasi, todėl Kauno rajono savivaldybė kartu su Lietuvos automobilių direkcija, kitomis institucijomis ėmėsi bendrų veiksmų pagerinti Ramučių gyvenimo kokybę.
Karmėlavos seniūnijoje jau vyksta svarbūs pokyčiai: rekonstruojamos Vilniaus ir Centrinė gatvės. Dėl to padaugėjo šurmulio, tačiau rajono vadovai tvirtina, kad nepatogumai laikini. Rekonstravus šias svarbias transporto arterijas pagerės eismo sąlygos, bus nutiesti šaligatviai, pastatyti suoleliai, atsiras poilsio zonų.
Apie susisiekimo problemas Karmėlavos seniūnijoje diskutuota ir birželio 27 dieną įvykusiame pasitarime, kuriame dalyvavo Lietuvos automobilių direkcijos, Kauno rajono savivaldybės ir Kauno LEZ atstovai.
Kelių direkcijos Valstybės turto skyriaus vedėjas Dainius Miškinis pristatė valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis skirtingų lygių sankryžos į Kauno LEZ Terminalo gatvę statybos planus. Buvo pabrėžta, kad ši sankryža ne tik gerins LEZ pasiekiamumą, bet ir privalės užtikrinti Ramučių gyventojų saugų patekimą į kelią A6. Šios sankryžos statybos darbai galėtų prasidėti jau kitąmet.
Kauno rajono savivaldybės administracijos direktorius A.Nesteckis pabrėžė, kad Kauno LEZ valdanti bendrovė turi nutiesti vietinę gatvę, užtikrinančią susisiekimą iš Terminalo g. į rajoninį kelią Ramučiai–Martinava ir šiuo keliu nukreipti krovininį transportą.
Direktorius taip pat informavo, kad Kauno rajono savivaldybė 2019 m. planuoja rekonstruoti Kauno gatvę Ramučiuose. Taip bus užtikrinta jungtis su Kauno LEZ Industrijos gatve.
Siekiant nutiesti naują jungtį tarp kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda Petrašiūnų sankryžos ir kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis 11,8 km Kauno rajono savivaldybė parengs galimybių studiją su projektiniais sprendiniais ir ją perduos Kelių direkcijai.
„Darysime viską, kad krovininis transportas aplenktų gyvenamuosius kvartalus“, – tvirtino A.Nesteckis.