15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti
2017 08 05 /13:43

Vieno namo kauniečiai 14 valandų gyveno be jokio vandens

Į 15min redakciją paskambinęs kaunietis, gyvenantis S.Žukausko gatvėje esančiame penkiaaukštyje, neslėpė savo emocijų: penktadienio vakarą be jokio įspėjimo dingo bet koks vanduo ir jokios informacijos, kada jis vėl atsiras. Tuo tarpu namą administruojančios dvi skirtingos tarnybos didelės problemos nemato – esą viskas kontroliuojama. Galiausiai šeštadienį prieš 14 val. tiek karštas, tiek šaltas vanduo vėl ėmė tekėti iš čiaupų. Tiesa, kai kurie namo gyventojai be karšto vandens turės pagyventi ilgiau.
Iš čiaupo lašantis vanduo
Iš čiaupo lašantis vanduo / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Ar normalu 13 valandų nesugebėti pakeisti sovietinio ventilio?

Į redakciją paskambinęs kaunietis pasipiktino, kad jau 13 valandų Žukausko g. 39 numeriu pažymėtame name nėra vandens. „O kas, jei tuo metu, kai dingo vanduo kažkas vonioj sėdėjo išsimuilavęs? Su vaikais nei į tualetą nenueisi, nei rankų nusiplausi – nieko. Dar mūsų name lyg vestuvės šiandien nusimato... Be įspėjimo jokio negalėjo išjungti vandens“, – piktinosi vyras.

Jo teigimu, name vanduo dingęs nuo penktadienio vakaro. Dėl išjungiamo tiek karšto, tiek šalto vandens, esą neįspėta. Gyventojams ėmus domėtis, kur dingo vanduo, paaiškėjo, kad viename iš butų įvyko gedimas. „13 valandų nesugeba pakeisti rusiško ventilio! Kodėl jo negalėjo vakar pakeisti? Pas žmogų, kurį įvyko gedimas, neįmanoma pakliūti, nes jis atostogauja. Tai jie užsuko ir karštą, ir šaltą vandenį. Ir paliko žmones be vandens“, – pasakojo situaciją kaunietis.

O kas, jei tuo metu, kai dingo vanduo kažkas vonioj sėdėjo išsimuilavęs? Su vaikais nei į tualetą nenueisi, nei rankų nusiplausi – nieko.

Šeštadienį apie vidurdienį, anot jo, esą pasirodė avarinės tarnybos darbuotojai. Vyras vylėsi, kad bent šaltas vanduo netrukus pradės bėgti. Prieš 14 val. vėl paskambinęs į redakciją, jis pranešė, kad vanduo iš čiaupų jau bėga.

Problema dėl gedimo bute, kuriame nieko nėra

Įmonės „Mano būstas“, administruojančios karštą vandenį, atstovų teigimu, vanduo buvo atjungtas todėl, kad viename iš viršutinio aukšto butų penkiaaukščiame name, įvyko vamzdžiu gedimas, dėl kurio vanduo užliejo po juo esančius butus.

„Kadangi tą namą administruoja dvi įmonės, viena įmonė uždarė visą vandenį, kadangi buvo būtų apipylimas. Ryte apie gedimą informavo mus, buvo pranešta, kad reikia pakeisti vieną karšto vandens vamzdžio sklendę, kas dabar ir daroma.

Kiek turime informacijos, viršutiniame aukšte ar gyventojų nėra, ar išnuomotas butas, todėl buvo neįmanoma įeiti į vidų ir pataisyti gedimą. Teko uždaryti vandenį visame name. Kai viskas bus sutvarkyta, daliai namo vanduo bus atsuktas, bet dalis gyventojų vis tiek liks be karšto vandens, nes minėtame bute karšto vandens vamzdis vis dar nepataisytas. Deja, pastaruoju metu vis dažniau nutinka tokių atvejų, kai butas paliekamas tuščias ir avarijos metu į jį greitai patekti neįmanoma“, – teigė „Mano būsto“ dispečerė.

Kol gyventojai neatsiras, penki butai karšto vandens neturės

Kaip pasakojo įmonės „Būsto valda“, prižiūrinčios šaltą vandenį Kaune, dispečerė, visą vandenį namui teko užsukti todėl, kad name vis dar vamzdžiai turi senus nuo sovietinių laikų išlikusius ventilius, su kuriais meistrai nesusitvarkė.

„Problema jau tvarkoma, žmonės dirba. Kadangi ten yra seni ventiliai, nepavyko uždaryti karšto vandens tik vienam stovui. Šaltas vanduo užsidaro, bet karštas – ne, ventiliai nelaiko, todėl teko uždaryti visą vandenį visam namui. Dabar tvarkomi ventiliai, kad vėl būtų galima atsukti vandenį. Tuomet liks uždarytas tik vienas stovas, kuriam priklauso penki butai, o visi kiti turės vandenį. Taigi penki butai vis dar neturės karšto vandens, tik šaltą, o visi kiti gyventojai turės ir šaltą, ir karštą vandenį“, – 15min aiškino dispečerė.

Pasak jos, šaltą ir karštą vandenį prižiūri skirtingos avarinės. Penktadienį buvo atvykusi „Būsto valdos“ avarinė, tačiau paaiškėjus, kad problema susijusi su karštu vandeniu nieko padaryti negalėjo. Kodėl gedimas nebuvo pataisytas dar penktadienį, pašnekovė negalėjo atsakyti, kadangi dirbanti tik nuo šeštadienio ryto. Esą gal naktį medžiagų nebuvo įmanoma gauti. Taip pat dispečerė teigė nežinanti, ar tikrai karštą vandenį prižiūrinčiai avarinei apie problemą buvo pranešta tik šeštadienį ir kodėl buvo delsta, paliekant gyventojus be vandens.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais