2022 06 06

Klastoja net prezervatyvų reklamas: D.Trumpą „pavertė“ V.Zelenskiu

Socialiniuose tinkluose prorusiški aktyvistai platina brazilų kūrybinės agentūros „Platinum FMD“ sukurtos prezervatyvų reklamos padirbinius. Kampanijos šūkis – „Kai kurie žmonės niekada neturėjo gimti“ – lydimas pasaulyje prieštaringai vertinamų politikos lyderių portretų, sulaukė įvairių vertinimų, tačiau Ukrainos prezidentas Volodymyras Zelenskis niekada nebuvo atsidūręs šiuose piešiniuose.
Socialiniuose tinkluose platinama klastotė
Socialiniuose tinkluose platinama klastotė / „Facebook“ nuotr.

Reklamos vaizdinėje medžiagoje rodomi Rusijos vadovas Vladimiras Putinas, buvęs JAV prezidentas Donaldas Trumpas ir Šiaurės Korėjos lyderis ​​Kim Jong Unas, „įstrigę“ prezervatyvuose.

Netrukus po to, kai ši reklamos koncepcija buvo publikuota tinklalapyje „Behance“, ji sulaukė nemažai dėmesio ir pasidalijimų.

2017 metais kurtą reklamos idėją, prasidėjus Rusijos invazijai į Ukrainą, prorusiški interneto troliai prikėlė naujam gyvenimui.

Socialiniuose tinkluose ėmė plisti klastotė, vaizduojanti šioje reklamoje ir V.Zelenskį.

Tačiau kūrėjai jo niekada nevaizdavo – Ukrainos prezidento atvaizdas perkurtas iš D.Trumpo portreto.

„Facebook“ nuotr./Socialiniuose tinkluose platinama klastotė
„Facebook“ nuotr./Socialiniuose tinkluose platinama klastotė

Kaip skelbia nepriklausomas reklamos apžvalgų tinklaraštis indepest.com, šios reklamos kūrėjai – brazilų reklamos agentūra „Platinum FMD“ – sukūrė koncepciją vienam prezervatyvų gamintojui, kuris vėliau nusprendė, kad nenori sieti įmonės vardo su politika ir idėjos atsisakė.

Tačiau patys kūrėjai nusprendė platinti savo darbą.

Skandalingas pasiūlymas

2009 metais „Doc Morris“ prezervatyvų reklamai pasiūlyta kampanija „Diktatoriai“ įžiebė tarptautinį skandalą.

Juose buvo vaizduojami Osama Bin Ladenas, Adolfas Hitleris ir Mao Dzedongas spermatozoidų pavidalu, šalia demonstruojant prezervatyvą.

Reklamos agentūra „Grey Worldwide Dusseldorf“ tuomet atsiprašė Kinijos ir „visų jos žmonių“, taip pat patikino, kad tai – tik reklamos koncepcija. Be to, pažadėjo, kad reali reklama nebus kuriama ar publikuojama.

Publikacija parengta 15min bendradarbiaujant su „Facebook“, kuria siekiama stabdyti klaidinančių naujienų plitimą socialiniame tinkle.

Daugiau apie programą ir jos taisykles – čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis