2023 05 30

Dr. Austėja Landsbergienė: Dideli pokyčiai švietime prasideda nuo mažų žingsnių

Kas labiausiai motyvuoja mokytis? Koks mokymasis yra efektyviausias? Kas geriau – mokytis savarankiškai ar bendradarbiaujant? Kaip su minimaliomis sąnaudomis pakelti ugdymo kokybę mokykloje? Tai tik keli iš daugelio klausimų, į kuriuos atsakymų ieško psichologai, neuromokslininkai ir edukologijos tyrėjai. O mokytojai, mokiniai ir tėvai nori atsakymų, kuriuos galėtų pritaikyti praktikoje.
Austėja Landsbergienė
Austėja Landsbergienė / Asmeninio archyvo nuotr.

Šių metų pradžioje buvo paskelbta didelės apimties analizė, kurioje įvertinti daugiau nei 2500 mokslinių tyrimų. Ši analizė padėjo įvertinti, kas švietime tikrai veikia, o kokios priemonės kelia abejonių.

Jungtinėje Karalystėje veikiantis „Education Endowment“ fondas paskelbė mokymo ir mokymosi įrankių rinkinį. Tą jie padarė atsijoję tyrimus, apskaičiavę akademinį poveikį, patikrinę įrodymus ir išlaidas kiekvienai strategijai. Šiais rinkiniais, anot prestižinio mokslinių tyrimų žurnalo „Nature“, vadovaujasi daugiau nei 70 proc. Jungtinės Karalystės mokyklų vadovų, kad priimtų sprendimus dėl geriausių ir finansiškai efektyviausių programų bei strategijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis