Kęstutis Jauniškis: Ministre B.Vėsaite, jūs ką tik paėmėte 10 000 litų kyšį

Gyventi su ūkio ministre tampa įdomu ir linksma. Kas gi kitas savo veiksmais gali sukelti tiek emocijų? Jų bangai dar neatslūgus, žiūrėk, ministrė jau aiškina, ką ir kodėl tai padariusi. Ir vėl kyla emocijų banga.

Maudynes tose bangose pamėgo ir pats premjeras A.Butkevičius. Net taip įsijautė, kad nepajuto ministrę pakišęs – na, ar reikėjo leptelėti apie tą Kazachstaną.

Štai čia jau ir devintoji banga horizonte pasimatė. Nes veiksmas yra korupcinis, o krūva nerišlių paaiškinimų, verslininkų bandymas ministrę pridengti krūtine, atrodo apgailėtinai ir tik dar labiau ją skandina.   

Ministre, kokiems naivuoliams skirtas jūsų paaiškinimas, kad skrydžio privačiu lėktuvu kaina buvo priimtina – 2 700 litų. Skrydžio kaina yra apie 13 000 litų.

Ministre, kokiems naivuoliams skirtas jūsų paaiškinimas, kad skrydžio privačiu lėktuvu kaina buvo priimtina – 2 700 litų. Skrydžio kaina yra apie 13 000 litų. Kas, jūsų manymu, padengė 10 000 litų skirtumą? Tie patys verslo atstovai. Kaip tai pavadinti? Kyšiu.

Lygiai tas pats yra pirkti “Audi A8”, o susimokėti už “Audi A3”. Kaina juk jums galėjo pasirodyti priimtina, ypač jei verslininkas šelmiškai šypsosi ir merkia akį.  Lygiai tas pats yra mėgautis 2002 metų “Taittinger Comtes de Champagne Blanc de Blanc”, o sumokėti kaip už “Alitos” pusiau saldų.

Ministre, priėmusi kyšį, jūs tapote tik dekoracija, kurią verslininkai nusivežė tam, kad padarytų didesnį įspūdį vietos verslo partneriams. Tokia buvo jūsų misija.

Kai grįšite, nepamirškite parašyti ataskaitos apie šią kelionę į užsienį. Premjerui tai labai svarbu, jis tai net viešai pripažino. Kodėl?

Ogi todėl, kad vienas toks “Verslios Lietuvos” vadovas neparašė tokios ataskaitos, tai iškart išlėkė kaip kamštis iš šampano butelio.

O beje, kokiu šampanu vaišino skrydžio metu? Papasakokite ministre, nes ta istorija jau nuobodi darosi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis