„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Laura Kešytė: Kodėl vasaros festivalių ture mes atsiliekame nuo latvių?

Trečius metus lankantis latvių organizuojamame festivalyje „Positivus“ manęs vis neapleido klausimas – ir vis dėlto kodėl? Kodėl pas mus, kur vasarmečiu kone kiekvieną savaitgalį tuo pačiu metu vyksta net keli muzikos festivaliai, nėra nieko (savo mastu) panašaus į Salacgryvoje organizuojamą „Positivus“?

Akivaizdus pranašumas

Organizatorių pastebėjimu, pastaruosius metus į „Positivus“ festivalį susirenka ne mažiau nei 30 tūkst. lankytojų. Palyginimui, 2014 m. Statistikos departamento duomenimis, Alytaus rajono savivaldybėje gyvena vos daugiau nei 27,3 tūkst. žmonių. Šiame kontekste toks skaičius žmonių, atvykstančių į renginį, atrodo išskirtinai.

Be to, į „Positivus“ suvažiuoja ne tik latviai iš Rygos ar vietinių miestelių, bet ir svečiai iš kaimyninių šalių, o kartais – net ir iš Skandinavijos ar Didžiosios Britanijos.

Dabar pažvelkime į muzikinę šio festivalio pusę. Beveik per dešimtmetį „Positivus“ festivaliuose apsilankė solidus sąrašas gerai žinomų grupių bei atlikėjų. 

VIDEO: POSITIVUS 2015 // DAY 1 flashbacks

Tai – „Mumij Troll“, „Moby“, Sinead O'Connor, „The Tiger Lillies“, „Two Door Cinema Club“, „Muse“, „Happy Mondays“, „Scissor Sisters“, „Editors“, „Ok Go“, „Damien Rice“, „The XX“, „Sigur Rós“, „Two Door Cinema Club“, „Imagine Dragons“, „Crystal Castles“, „Kraftwerk“, Ellie Goulding, „Elbow“, „The Kooks“, „Daughter“, „Junip“, Anna Calvi, „Placebo“, „Kasabian“, Robertas Plantas. Visų „Positivus“ festivaliuose grojusių atlikėjų sąrašą galite rasti čia.

Komercinė reikalo pusė

Stiprioji „Positivus“ festivalio finansinė atrama – gausus rėmėjų ir partnerių būrys. Renginio organizatorių teigimu, būtent jie ir kuria visas nemokamas pramogų sektoriaus platformas.

Beveik per dešimtmetį „Positivus“ festivaliuose apsilankė solidus sąrašas gerai žinomų muzikantų bei atlikėjų.

Čia susirenka ir didieji, ir menkai žinomi, mažieji „brendai“, kurie organizuoja dienos estafetes, o vakaro metu savo stendus transformuoja į naktinius klubus.

Lankytojai susimoka už savo gėrimus, o visa kita atmosfera įeina į tiesioginės nemokamos reklamos „kainą“.

Mažą miestą primenančiame festivalyje atskiros zonos yra išskirtos prekybininkų palapinėms, o šiais metais vienoje jų buvo galima įsigyti ne tik rūbų, bet ir kitų reikmenų, tokių kaip palapinė, miegmaišis ar kita smulkmena, praverčianti gyvenantiems gamtoje.

Besiplečiantis partnerių tinklas tarsi organiškai prisitaiko prie kasmet gausėjančio festivalio poreikių – veikti (ir nusipirkti!) čia yra ką visas 24-ias valandas per parą.

Akimirkai atsigręžkime, o kaip yra pas mus?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“