09 09

Mantas Dubauskas. Pabandom iš naujo! Mokesčių reforma „Eurovizijos“ ritmu

Kiekvienais metais mes vis bandome iš naujo, net jeigu mums nesiseka 24 kartus iš eilės. Kai kas sako, kad turime tinkamai pasirodyti prieš Europą, bet iš tiesų to labiausiai reikia mums patiems. Rodome pirštu į Švediją ir drąsinamės: jai pavyko, ir ne vieną kartą. Ne tik Švedijai. Daugybė šalių Europoje tą yra padariusios. Vadinasi, ir mes galime – juk nesame prastesni.
Gintarė Skaistė ir Silvester Belt
Gintarė Skaistė ir Silvester Belt

Tačiau kiekvienas bandymas baigdavosi nesėkme. Tada pasiguosdavome, kad šįkart buvo neblogų dalykų, o tada pradėdavome aiškintis: ar kūrinys buvo prastas, ar negebėjome jo tinkamai pristatyti?

O gal pristatytas netinkamu laiku? Ištisus metus – iki kito bandymo – įvairūs ekspertai komentuodavo, ko pritrūko kūrinyje ir ką reikėtų daryti kitaip, kad pagaliau pavyktų. Ir tada gyventume kaip kokioje Švedijoje.

Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./Mantas Dubauskas
Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./Mantas Dubauskas

Kritikai sako, kad viskas, ką mums iki šiol pavykdavo sukurti, įtikdavo tik siauram žmonių ratui, vadinamajam elitui. Tas elitas esą ir nubalsuodavo už tai, kas jam pačiam tinka. O reikia kažko, kas patiktų visiems. Atitiktų laikmečio tendencijas, kalbėtų apie lygybę ir teisingumą. Kad visi lengvai suprastų, kad rastų bent dalelę savęs kūrinyje. Kad jaustų, jog autoriai ir apie juos pagalvojo.

Na, bet pakaks apie „Euroviziją“. Kada nors mes ją laimėsime. Pakalbėkime apie sunkiau pasiekiamą tikslą – mokesčių reformą, po kurios nebereikėtų bandyti iš naujo.

Taigi kasmet Lietuvoje bandoma įgyvendinti mokesčių reformą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis