„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Tomas Balžekas: Noriu duoti e. arbatpinigių, bet jų niekas neima

Mielieji bankininkai, kavinių, restoranų ar kirpyklų savininkai, taksi įmonių vadovai, apskaitininkai ir kiti, dirbantys aptarnavimo sektoriuje. Na, kiek galima kentėti, kad skaitmenizacijos ir greitų pokyčių metais Lietuvoje neturime galimybės palikti arbatpinigių atsiskaitydami kortele?
Tomas Balžekas
Tomas Balžekas

Ar tikrai taip sunku įsivesti papildomą laukelį atsiskaitymo čekyje? Ar tikrai buhalterėms taip sunku apskaičiuoti, kiek ir kuriam jūsų darbuotojui pridėti prie algos priedo už arbatpinigius, paliktus jūsų klientų?

Jeigu manote, kad ši galimybė sumažins arbatpinigių kiekį, nes reikės mokėti mokesčius, tikrai klystate. Jūs savo klientus dažnai pastatote į keblią padėtį, nes jie nori įvertinti jūsų darbuotojus už puikų aptarnavimą, bet neturi su savimi grynųjų pinigų ir dažnas nenori jų turėti.

Jeigu būtų galimybė pasirinkti tarp, tarkime, 5, 10 ar 15 proc. arbatpinigių dydžio nuo banko kortelėmis apmokamos sąskaitos, laimėtų visi.

Jeigu būtų galimybė pasirinkti tarp, tarkime, 5, 10 ar 15 proc. arbatpinigių dydžio nuo banko kortelėmis apmokamos sąskaitos, laimėtų visi.

Valstybė, kuri surinktų mokesčių, jūsų darbuotojai, nes gautų papildomų pajamų, ir jūs – verslo savininkai, nes turėtumėte labiau motyvuotus darbuotojus ir laimingesnius klientus.

Nors šiuo metu Lietuvoje banko kortelėmis atsiskaitoma tik 40 proc. visų mokėjimų už prekes ir paslaugas (mūsų šalies konkurentėje Estijoje tokių atsiskaitymų yra 80 proc.), tikiu, kad Lietuvoje per artimiausius metus šis procentas stipriai augs.

Nedarykime dirbtinių kliūčių patogiai sumokėti už viską, ką perkame kortelėmis ar kitais mobiliais mokėjimo būdais, skatinkime skaidrumą, paprastumą ir patogumą savo veikloje.

Ką tik grįžau iš JAV, kuri yra arbatpinigių tėvynė, ten visur galima juos palikti, visais įmanomais mokėjimo būdais. Estijoje taip pat visur galiu palikti arbatpinigių mokėdamas kortele. Jiems tai logiška ir apsimoka, o mums ne? Na, gal, gal mes gudresni, bet drįstu abejoti, manau, mes tiesiog atsiliekame klientų aptarnavimo srityje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs