Pasak Lenkijos naujienų agentūros PAP, E.Klichas, paklaustas, kodėl buvo atmestos techninių gedimų ar teroro akto versijos, atsakė, jog išvados padarytos remiantis išnagrinėjus dvi „juodąsias dėžės“, registruojančias skrydžio parametrus: nei techniniai gedimai, nei teroro aktas nebuvo lėktuvo katastrofos priežastis. Abu Rusijoje ir Lenkijoje tirti registratoriai neparodė, jog lakūnai būtų turėję kokių nors techninių rūpesčių.
„Iš pokalbių lakūnų kabinoje neatrodo, jog įgula turėjo techninių problemų, – visi pokalbiai buvo perskaityti labai aiškiai“, – sakė E.Klichas.
Jo nuomone, nei lėktuvo fragmentai, nei nelaimės vietoje buvę asmeniniai keleivių daiktai neturi jokios reikšmės nustatant katastrofos priežastis.
E.Klichas nurodė, kad „nelaimingas įvykis prie Smolensko balandžio 10 dieną, kai žuvo 96 žmonės, išryškino aplaidumus Lenkijos karinių oro pajėgų sistemoje“. Tačiau toliau šios temos jis neišplėtojo.