Pasak „15min Group“ vadovo Tomo Balžeko, nors šiandienis pasaulio įvykių kontekstas mums kelia daug nerimo, kūryba daro milžinišką įtaką žmonių pasirinkimams.
„Taikliai, laiku, kūrybingai pateikta jūsų verslo žinutė visada pasieks geresnį rezultatą, privers ją matančius jausti emocijas, susimąstyti, o kartais – ir verkti, ir juoktis vienu metu. Juk kūrybiškumas ir abejingumas niekada nevaikšto drauge. Džiaugiamės, galėdami savo klientams ir partneriams pristatyti geriausius pasaulyje reklamos kadrus, kurie, tikiu, įkvėps ir savo darbe ieškoti pačių originaliausių sprendimų, o gal net paskatins keisti jus supantį pasaulį“, – kalbėjo T.Balžekas.
„15min Group“ jau 15 metų Lietuvoje oficialiai atstovauja „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivaliui – organizuoja ir „Kanų liūtų“ vardu organizuoja reklamų peržiūras kino teatruose, „Jaunųjų liūtų“ konkursą ir kitus renginius Lietuvos reklamos industrijai.
Pastaraisiais metais į „Geriausias Kanų liūtų reklamas“ susirenka apie 13 000 žiūrovų, dauguma jų lankosi kiekvienais metais.
Viešai pamatyti „Geriausias Kanų liūtų reklamas“ bus galima spalio 24 dieną kino teatruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Daugiau informacijos ir bilietai: www.kanuliutai.lt