Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 06 03

15min prisidėjo prie „DUOday“ dienos ir pakvietė išbandyti rinkodaros skyriaus darbą

„DUOday“ – tai diena, kai įmonės bei organizacijos atveria duris žmonėms su negalia. Ši tarptautinė iniciatyva Lietuvoje organizuojama jau antrus metus ir jau sulaukė daugybės socialiai atsakingų organizacijų susidomėjimo. Prie šios iniciatyvos šiemet prisidėjo ir portalas 15min.
15min
15min / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pagrindiniai „DUOday” tikslai yra atkreipti dėmesį į žmonių su negalia įdarbinimo problemas bei paskatinti įmones priimti skirtingų gebėjimų darbuotojus įnešant į kolektyvą įvairovės. Žmogus su negalia ir įmonės darbuotojas šią darbo dieną praleidžia kartu (sudaro duetą – DUO). Žmogus su negalia ne tik susipažįsta su įmone iš vidaus, bet ir išbando įprastas darbuotojų užduotis, dalyvauja susitikimuose, bendrauja su kolegomis, susipažįsta su darbo specifika ir darbo procesais.

Tokia diena suteikia galimybę verslo įmonėms susipažinti su darbuotojais, kurių gebėjimai darbo rinkoje nepagrįstai nuvertinami, o žmonės su negalia gauna vertingą praktikos patirtį bei pažįsta skirtingų organizacijų darbo kultūrą.

„Labai ačiū už puikią, įtraukiančią, aktyvią, interaktyvią, kūrybingą dieną ir veiklas joje. Diena, praleista su 15min, leido pasidalinti idėjomis, vizijomis ir jas integruoti į bendrą sklaidos kanalą, kad tiek darbdavius, tiek neįgaliuosius ateityje galėtų pasiekti aktuali ir praktiška informacija”, – džiaugiasi „DUOday” dalyvė Ramunė Omolo.

Ramunė Omolo. Asmeninio archyvo nuotr.
Ramunė Omolo. Asmeninio archyvo nuotr.

„Labai įdomi jūsų „virtuvė” ir džiaugiuosi, jog pavyko sėkmingai įgyvendinti gautą praktinę užduotį ir paruošti reklaminę kampaniją, skatinančią būti atviresniems žmonėms, kaip aš sakau, su papildomomis galiomis. Labai prasiplėtė mano žinios apie rinkodaros darbus, projektų kūrybinį ir techninį įgyvendinimą, be to, sužinojau jūsų srityje vartojamų žodžių tokių kaip „briefas” ar „baneris“. Dėkoju jums”, – sako dieną su 15min rinkodaros skyriumi praleidęs Evaldas Pukšlys.

„Ši patirtis man leido geriau suvokti žmonių, turinčių vienokių ar kitokių negalių, įsidarbinimo problemas. Juk šiais laikais, kuomet daugybė įmonių dirba nuotoliniu būdu, ir nereikia fiziškai būti biure, labai aiškiai supranti, jog žmogus su judėjimo negalia yra visiškai įgalus dirbti bet kokį darbą, atliekamą prie kompiuterio. O praleidusi dieną su šiais žmonėmis, pasisėmiau labai daug pozityvumo, gerumo ir džiaugsmo gyvenimui, dėl to labai noriu padėkoti savo dienos pagalbininkams Ramunei ir Evaldui”, – sako rinkodaros projektų vadovė Evelina Rimkutė.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Evelina Rimkutė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Evelina Rimkutė

„DUOday“ iniciatorė – socialinė įdarbinimo agentūra „SOPA“, kuri jau 15 metų dirba žmonių su negalia įdarbinimo srityje. Nevyriausybinė organizacija padeda žmonėms su negalia įgyti reikiamų socialinių ir darbinių įgūdžių, suteikia galimybę atlikti praktiką verslo įmonėse ar kitose organizacijose, teikia pagalbą darbo vietoje, konsultuoja darbdavius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų