15min provokuoja – „Nesikišk, bet pažiūrėti gali“

Rudenį portalas 15min pasitinka su nauja rubrika „Girios ošia“ bei socialine komunikacijos kampanija „Nesikišk. Bet pažiūrėti gali“. Tai šviečiamoji iniciatyva, skirta supažindinti skaitytojus su miškais ir jų ekosistema, miškų politika bei jos pokyčiais. O tuo pačiu priminimas visiems mums, kad naudotis miškų resursais, gėrėtis gamta reikia atsakingai, netrikdant įprastų procesų.
Nesikišk. Bet pažiūrėti gali
Nesikišk. Bet pažiūrėti gali

Specialioje portalo aplinkoje skaitytojai ras tiek aktualią informaciją apie miškus, pavienius medžius, tiek ekspertinę medžiagą apie miškų ekosistemą, o taip pat pramoginį turinį – įdomius faktus ar testus proto mankštai apie gyvąją gamtą. Su projekto turiniu galite susipažinti čia.

15min portale klimato kaitos, ekologijos, gamtos temas laikome vertybiškai ypač svarbiomis. Mūsų misija – gerai informuota visuomenė, kuri turėdama užtektinai žinių ir platų požiūrį galėtų priimti tinkamus sprendimus. Tad ir miškų temą pradedame kaip labai svarbią nacionaliniu lygmeniu. Pastebime, kad lietuviams miškų, medžių tema yra tikrai svarbi, kelianti daug emocijų. Siekiame, kad skaitytojai būtų gerai informuoti, miškus vertintų kaip visuotinį turtą, svarbų mūsų šalies ir tautos istorijai, kultūrai bei ateičiai, atsakingai juose elgtųsi.“ – iniciatyvą komentavo 15min prekės ženklo vadovė Ieva Šakinė – Valevičė.

Ieva Šakinė - Valevičė / Lukas Balandis, BNS nuotr.
Ieva Šakinė - Valevičė / Lukas Balandis, BNS nuotr.

Iniciatyvos pristatymo kampanija provokuoja skaitytojus, kviesdama mišką stebėti per atstumą. Kampanijos idėja dar pavasarį buvo išrinkta kaip geriausia nacionaliniame konkurse „Jaunieji kanų liūtai“. Tuomet „15min Grupė“ bei reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ organizuotame konkurse laimėjo kūrybinis duetas – Ignas Vėželis ir Mantas Lukoševičius – pasiūlę kampaniją su skambia žinute „Neskišk. Bet pažiūrėti gali“. Pagrindinę siūlomos kampanijos idėją padiktavo įžvalga, kad žmogui nereikėtų kištis į miško ir jo ekosistemos gyvenimą, tačiau pasitelkiant skaitmenines technologijas galima miško procesus stebėti, taip aktualizuojant miško išsaugojimo svarbą.

Ignas Vėželis ir Mantas Lukoševičius / Lukas Balandis, BNS nuotr.
Ignas Vėželis ir Mantas Lukoševičius / Lukas Balandis, BNS nuotr.

„Kampanijos metu skaitytojams pristatome išskirtinius video iš miško gyvenimo – tai ir besilinksminančios gervės, ir žaidžiantys vilkai ar nuobodžiaujantys briedžiai. Visus šiuo slaptus gyvosios gamtos gyvenimo epizodus fiksuoja Viešvilės valstybinis gamtos rezervatas ir jo gamtai atsidavę darbuotojai. Skaitytojams atrinkome įdomiausius kadrus, kad jie galėtų pamatyti ir susipažinti su miško gyvenimu iš arčiau. Tikime, kad gamta svarbi ir įdomi kiekvienam, tačiau tikrai tik mažuma galime savo akimis pamatyti, kas iš tikro joje vyksta. Tuo pačiu kviečiame visus nevykti patiems į saugomas teritorijas, nestatyti kamerų, negąsdinti gyvūnų ir paukščių, saugoti aplinką ir mišką, o gražiais ir įdomiais vaizdais pasidžiaugti sėdint ant sofos.“ – sako I. Šakinė – Valevičė.

„Girios ošia“ – tai ilgalaikis projektas, papildantis portalo 15min socialinių iniciatyvų sąrašą aplinkosaugos, tvarumo srityse.

Portalas 15min yra antras pagal skaitomumą naujienų portalas Lietuvoje, kiekvieną dieną pasiekiantis daugiau nei 430 tūkst. unikalių vartotojų ir turintis daugiau nei 1,3 mln. unikalių vartotojų per mėnesį.

Lietuviško kapitalo „15min grupės“ įmonėms priklauso prekės ženklai „15min“, „BNS“, „Žmonės“, „Legendos“, „Ji“, „ŽMONĖS Cinema“, „Prenumerata.lt“, „Bookswap LT“, „Manodaktaras.lt“, „M-1“, „M-1 Plius“, „Lietus“, „Laluna“ ir „M-1 Dance“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų