15min – užtikrintai antroje vietoje tarp naujienų portalų

15min tęsia savo įspūdingą spurtą, tvirtai išlaikydamas antrą poziciją žiniasklaidos portalų sąraše. Vasario mėnesio rezultatai patvirtina, kad 15min ne tik įsitvirtino TOP 2 pozicijoje, bet ir auga, pritraukdamas vis daugiau skaitytojų bei prenumeratorių.
15min-mobilioji-versija
15min išlaiko antrąją poziciją tarp naujienų portalų.

„Portalas išlaiko savo tvirtą vietą žiniasklaidos rinkoje. Tai nėra tik skaičiai – tai pasitikėjimas, kurį skaitytojai rodo mums kiekvieną dieną. Pastaruoju metu demonstruojame stiprią lyderystę patys pirmieji pranešdami svarbiausias šalies naujienas. Greitai, tiksliai ir išsamiai – tokiais principais vadovaujasi mūsų žurnalistai. Tai svarbu ne tik mums, bet ir mūsų skaitytojams, kurie vertina galimybę sužinoti patikimas naujienas pirmieji“, – teigia 15min grupės vadovas Tomas Balžekas.

Neapsiribodamas vien naujienų srautu, 15min turi unikalų požiūrį į turinį. Kultūra ir žurnalistiniai tyrimai, nors ir mažiau komerciškai patrauklūs, yra aukštoje vietoje portalo prioritetų eilėje. Redakcija tiki, kad pateikdami įvairialypę tematiką, praturtina skaitytojų žinias ir skatina kritinį mąstymą.

„Džiaugiamės ne tik portalo skaitomumo rezultatais, bet ir augančiu 15min prenumeratorių skaičiumi. Tai rodo, kad mūsų skaitytojai supranta mūsų siūlomą vertę, o tai mus skatina išlaikyti kokybės, greičio ir patikimumo kartelę“, – sako T.Balžekas.

Portalas 15min jau trečią mėnesį iš eilės yra antroje vietoje tiek pagal mėnesio, tiek pagal vidutinę dienos auditoriją.

Portalas 15min priklauso lietuviško kapitalo bendrovei UAB „15min“. Įmonei taip pat priklauso spausdintiniai žurnalai „Žmonės“, „Legendos“ ir „Ji“. UAB „BNS“ yra UAB „15min“ dukterinė įmonė, kuriai priklauso to paties pavadinimo naujienų agentūra BNS, kuri yra didžiausia Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis