2022 10 02

163 skambučiai, bet užregistruoti vaiko pas Kauno klinikų oftalmologą nepavyko

Kaunietis Paulius Kauno klinikų bendruoju registracijos numeriu per 3 valandas spėjo paskambinti net 163 kartus, kol atsiliepęs registratūros darbuotojas informavo, kad pavėluota – laisvų laikų pas oftalmologus nebeliko. Pasiūlė bandyti kitą mėnesį. „Kaip, po galais, reikia užregistruoti vaiką pas gydytoją?“ – stebėjosi jis. Kauno klinikos 15min informavo, kad laikai išgraibstomi per 2 valandas.
Naktis Kauno klinikų traumų ir skubios pagalbos centre
Registratūra Kauno klinikose/ Asociatyvi nuotr. / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Į redakciją besikreipęs Paulius papasakojo, kad rugsėjo 21 dieną bandė užregistruoti savo pradinuką vaiką pas Kauno klinikų oftalmologą. Skambinant bendruoju registracijos numeriu linija buvo nuolat užimta.

„Skambinau nuo 8.26 iki 11.23 valandos maždaug kas kelias minutes. Iš viso – 163 kartus. Ir tik paskutinio skambučio metu įsijungė autoatsakiklis, informuojantis, kad konsultantai užimti ir reikia palaukti. 5 minutes dar laukiau, kol galiausiai atsiliepė. Sužinojau, kad talonų nebėra. Administratorė patarė kito mėnesio 21 dieną atvykti prieš 8 valandą į Akių kliniką ir tuomet gal gyvoje eilėje pavyks... Tai kaip, po galais, užsiregistruoti dirbančiam žmogui?“ – klausė Paulius.

Skambino jis ir internete nurodytu Kauno klinikų generalinio direktoriaus telefono numeriu, tačiau atsiliepusi moteris pasiūlė pagalvoti, kiek daug yra skambinančiųjų – tai normalu.

„Pasakė: „Bandykit, bandykit bendruoju registracijos numeriu ir kada nors prisiskambinsit, nieko negaliu padaryt.“ Ir padėjo ragelį. Tą patį padarė ir Akių ligų administracijos atstovė. Kodėl e. sveikatoje neskelbiami kelių mėnesių gydytojų laisvi darbo laikai, o tik paleidžiami keli talonai kitam mėnesiui konkrečią einamojo mėnesio 21 dieną? Kodėl Kauno miesto poliklinikos registracija galima keliems mėnesiams į priekį, o Kauno klinikose tik kitam mėnesiui?“ – skirtumus įžvelgė kaunietis.

Galiausiai sūnų jis užregistravo pas gydytoją, dirbantį Kauno miesto poliklinikos Dainavos padalinyje. Tiesa, artimiausias buvęs laikas – lapkričio 21 dieną, o ir konsultacija bus mokama, nes nemokamų konsultacijų pas norimą specialistą sistemoje nerodė iki metų pabaigos.

Laikai „ištirpo“ per 1,5 valandos

Komentuodama 15min situaciją, Kauno klinikų Pacientų aptarnavimo centro vadovė Ligita Patapavičienė apgailestavo, kad pacientui teko susidurti su sunkumais registruojantis pas Kauno klinikų gydytojus specialistus.

Kauno klinikų nuotr./Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
Kauno klinikų nuotr./Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos

Akių ligų klinikos registracija pas gydytojus vaikų oftalmologus, anot jos, pradėta rugsėjo 21 dieną, o paskutinis laisvas laikas pas šiuos gydytojus užimtas praėjus vos 1,5 valandos nuo registracijos pradžios.

„Įprastai kiekvieną mėnesį laikai konsultacijoms pas gydytojus vaikų oftalmologus užimami per kelias valandas. Iš viso buvo paskelbti 468 laisvi gydytojų oftalmologų konsultacijų laikai, iš jų 60 proc. pacientų užsiregistravo išankstinės pacientų registracijos sistemoje ipr.esveikata.lt. Šioje sistemoje pacientai mato tuos pačius laikus, kaip ir Kauno klinikų registratūroje dirbantys darbuotojai“, – patikino L.Patapavičienė.

Sulaukė daugiau nei 37 tūkst. skambučių

Kauno klinikų darbuotoja pastebi, kad paskelbus registracijų laikus skambučių srautas labai išauga, todėl ne visada pavyksta užtikrinti visų besiregistruojančiųjų poreikių.

Vien per rugsėjo mėnesį, 15 darbo dienų, Kauno klinikų skambučių centras sulaukė daugiau nei 37 tūkst. skambučių, iš jų atsakyta į beveik 80 proc., o vienas darbuotojas per dieną vidutiniškai atsiliepia į 150 skambučių.

Kauno klinikose modernus skambučių centras veikia nuo rugpjūčio. Nors vis dar vykdomi procesų tobulinimo darbai, tikimasi, kad skambučių centras reikšmingai pagerins registracijos pas Kauno klinikų gydytojus specialistus procesą ir užsiregistruoti bus dar paprasčiau ir lengviau.

Vien per rugsėjį Kauno klinikų skambučių centras sulaukė daugiau nei 37 tūkst. skambučių.

„Mūsų specialistai daro viską, kad visi kylantys nepatogumai būtų išspręsti kaip įmanoma greičiau. Pagrindinis Kauno klinikų Skambučių centro uždavinys – greitai atsiliepti į paciento skambutį ir suteikti jam reikalingas paslaugas: vieno skambučio metu užregistruoti pas visus Kauno klinikų gydytojus, turinčius laisvų laikų konsultacijoms, atšaukti registraciją, jei negalės atvykti, atsakyti į kylančius klausimus, suteikti kitą aktualią informaciją“, – paaiškino L.Patapavičienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis