2009 02 19

Skaitytojo informacija: aviakompanijos švaistosi keleiviais

Nuostoliais besiskundžiančios aviakompanijos visai nebrangina savo klientų. Šiandien ryte į Taliną turėjęs išskristi vyras taip ir liko stovėti Vilniaus oro uoste, nes kelias minutes pavėlavo registruotis į reisą.
Vilniaus Tarptautinis Oro uostas įtakos aviakompanijų sprendimams dėl klientų neturi.
Tarptautinis Vilniaus oro uostas įtakos aviakompanijų sprendimams dėl klientų neturi. / L.T. arch. nuotr.

Skaitytojo teigimu, jis pavėlavo lygiai penkias minutes, o iki skrydžio dar buvo likusios 25 minutės. Tačiau net tai, kad keleivis su savimi neturėjo bagažo, nepadėjo jam patekti į lėktuvą. Nemažai skraidantis vyras piktinasi tokiu oro uosto darbuotojų nesupratingumu. Anot jo, kai tokia bėda ištinka verslo klase skrendantį keleivį, tada ir lėktuvas palaukia.

Išimčių nepripažįsta?

Kokia tvarka į lėktuvą priimami keleiviai, sprendžia kiekviena aviakompanija atskirai. Šiuo atveju tai  Estijos aviakompanija „Estonian Air“. Pasak Vilniaus Tarptautinio oro uosto antžeminio aptarnavimo įmonės „Litcargus“ vadybininkės Evelinos Kazlauskaitės, panašias taisykles taiko dauguma aviakompanijų. „Kad likus 30 minučių iki skrydžio keleiviai į lėktuvą neregistruojami ir neįleidžiami, skelbiama tiek informacijos švieslentėse, tiek aviakompanijų tinklalapiuose. Tvarka yra griežta ir mes jos laikomės“, – sakė keleivių aptarnavimo vadybininkė E.Kazlauskaitė.

Ji tvirtina, kad į lėktuvą keleivis nepateko dar ir dėl to, kad vėlavo ne 5, o esą 10 minučių. Keleivio teigimu, jis pavėlavo 5, o dar 5 minutės buvo sugaištos darbuotojams neapsisprendžiant, ką daryti. Vadybininkės nuomone, buvo padaryta viskas, kas įmanoma. „Mes du kartus klausėme dėl galimybės padaryti klientui išimtį, tačiau skrydį kontroliuojantys pareigūnai nesutiko“, – sakė E.Kazlauskaitė. Anot jos, išimtis gali būti padaryta tik tuo atveju, kai lėktuvas vėluoja ar iškyla kitų nenumatytų atvejų.

Pinigų neatgaus

Neišskridus priklausančiu skrydžiu, įmanoma bilietą pakeisti į artimiausią reisą arba susigrąžinti pinigus. Tačiau tai taip pat priklauso nuo konkrečios aviakompanijos geranoriškumo. „Svarbu, kokio tipo bilietą žmogus pirko, visos kitos aplinkybės. Bilietą iškeisti įmanoma, tačiau ne visais atvejais“, – sakė E.Kazlauskaitė.  

Kadangi Taline keleiviui reikėjo būti vidurdienį, pasiūlytas bilietas vakariniu reisu jam nebereikalingas. Penkios minutės sugriovė vyro dienos planus bei patuštino piniginę. Retoriniai klausimai: ar iš tiesų tos penkios minutės buvo tokios lemtingos oro uosto darbuotojams? O gal tai tiesiog nepagarba klientui? Nejaugi oro uosto darbuotojai visada visur spėja laiku?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų