Keista situacija
15min antradienį susisiekus su A.Anušausku, jis teigė, kad žurnalo, kuriame išspausdintas interviu, dar nebuvo vartęs.
Vis dėlto jis pabrėžė, kad interviu metu akcentavo žurnalo atstovams, kad jokių reklamų prie jo nebūtų.
„Kai daviau interviu ir kai fotografavo, aš prašiau pakankamai aiškiai, kad nebūtų jokių reklaminių siužetų prie to“, – teigė ministras.
Maždaug žurnalo viduriniuose puslapiuose paskelbtame straipsnyje yra keturios nuotraukos, kai kuriose iš jų ministras pozuoja vienas, kitose – su žmona Lina.
Kai daviau interviu ir kai fotografavo, aš prašiau pakankamai aiškiai, kad nebūtų jokių reklaminių siužetų prie to
Nemano, kad tai reklama
Kiekvienos nuotraukos viršuje nurodyta, kokių prekės ženklų drabužiais vilki tiek A.Anušauskas, tiek jo sutuoktinė, taip pat nurodyta jų kaina, parduotuvė, kur juos galima įsigyti, bei drabužiai bei aksesuarai, kurie priklauso straipsnio herojams.
„Manau, kad padaryti prierašai be mano sutikimo. Buvau pakankamai aiškiai pasakęs, kad reklaminių siužetų negali būti“, – kalbėjo A.Anušauskas.
Jis taip pat sakė nemanantis, kad tai yra reklama.
„Nežinau. Mano atžvilgiu, tai čia tikrai jokia reklama“, – teigė krašto apsaugos ministras.
Jis tvirtino, kad jokios naudos nei jis, nei jo sutuoktinė po interviu negavo: „Čia normalus paprastas interviu, jokių sutarčių, jokių atlygių ar dovanų nėra.“
„Informacija mūsų skaitytojams“
Žurnalo direktorius Tadas Bruzgulis 15min teigė, kad prierašai su drabužių kainomis prie herojų nuotraukų yra žurnalo politika.
Jis taip pat sakė manantis, jog tai nėra reklama.
„Mūsų toks formatas, kad mes vaizduojame kainas. Tai yra informacija mūsų skaitytojams. Tai nėra kažkokia reklama, tai tiesiog informatyvu, kad skaitytojas žinotų, kiek kainuoja tie drabužiai, kas jį aprengė“, – tvirtino žurnalo vadovas.
Jis tvirtino, kad A.Anušauskas jokios naudos iš to negavo.
Pasak „L'Officiel Hommes“ direktoriaus, ministras buvo įspėtas prieš interviu, kad tokie prierašai bus.
„Kiek aš žinau iš mūsų redaktoriaus Saugirdo, tai taip, buvo informuotas. Čia nėra naujas dalykas, pas mus visuose žurnaluose tai yra daroma“, – kalbėjo T.Bruzgulis.
„Tai jeigu žmogus seka mūsų žurnalus ir domisi, tai žino, kad toks formatas yra“, – pridūrė jis.
„L'Officiel Hommes“ žurnalas yra tarptautinio mados žurnalo „L'Officiel“ priedas, orientuotas į vyrų auditoriją.
Žurnalo redaktoriumi Lietuvoje dirba žinomas nuomonės formuotojas Saugirdas Vaitulionis.