2015 11 11

Reklama „kaina kaip vogto“ tarp dviračių pardavėjų Kaune įžiebė konfliktą

Meilėje, kaip kare, visos priemonės pateisinamos. Matyt, ir reklamos rinkoje. Dviračiais prekiaujančios įmonės užsakymu lapkričio 2-ąją Kaune išdygo reklaminis tentas, kuriame skelbiama akcija – „30 proc. nuolaida. Kaina kaip vogto“. Reklamos vieta pasirinkta tikslingai – prie Aleksoto turgaus, kuriame pardavinėjami dėvėti dviračiai. Įsižeidę turgaus prekeiviai pasipiktino. Reklama greitai dingo.
Pykčio bangą sukėlęs reklaminis tentas
Pykčio bangą sukėlęs reklaminis tentas / „Guze“ įmonės nuotr.

„Visas Kauno miestas žino, kad tame turguje pardavinėjami vogti dviračiai, todėl ir pasirinkome tokią reklamą. Nesitikėjome sulaukti tokios reakcijos. Į mus iš karto kreipėsi reklamos agentūra, kuri kabino tentą, su prašymu pasirinkti kitą vietą, nes gavo nusiskundimų ir net grasinimų iš turgaus prekeivių ir administracijos: jei nenukabins reklamos, ji bus sugadinta.

Pajutę spaudimą, reklamos agentūros atstovai pasiūlė arba užtušuoti pagrindinį sakinį, arba vietoj šios reklamos pakabinti kitas dvi savomis lėšomis. Kyla klausimas: kokią įtaką turi vogtų dviračių prekiautojai?“, – retorinį klausimą iškėlė reklamos užsakovas, UAB „Guze“ direktorius Tadas Tomkevičius.

Kyla klausimas: kokią įtaką turi vogtų dviračių prekiautojai?

Vyras prisipažino nežadantis naikinti reklamos. O ir jokių grasinimų iš turgavietės atstovų nesulaukęs.

Kad ir kaip bebūtų, „Guze“ reklamos neliko greitai. Ji buvo nukabinta agentūros iniciatyva.

„Nežinau, kaip jie galėjo pasielgti taip savavališkai, nesulaukę mūsų pasiūlymų“, – piktinosi T.Tomkevičius.

Pakalbintas tentą kabinusios reklamos agentūros „Katos studija“ pardavimų vadybininkas Gintaras Miknevičius patikino, jog „Guze“ maketo turinys išties buvo itin agresyvus, tačiau nuo tolimesnių komentarų vyras susilaikė.

„Nekomentuosiu, kol nesulaukiau užsakovų sprendimų, ką toliau daryti su jų reklama“, – pabrėžė G.Miknevičius.

Vis dėlto, T.Tomkevičius 15min.lt redakcijai persiuntė kiek anksčiau jam G.Miknevičiaus siųstą elektroninį laišką, iš kurio turinio ir sužinojo, kokio ažiotažo sulaukė jų įmonės užsakyta reklama.

„Nemanėme, kad maketo turinys sukels tokias audringas reakcijas, nepasitenkinimus ir kartais neatsargius grasinimus. Viskas dėl užrašo „Kaina kaip vogto“. Gavau labai daug piktų pavienių skambučių, bet labiausiai neraminantis buvo turgaus administracijos direktoriaus, su kuriuo visuomet puikiai sutardavome ir jau ilgus metus draugiškoje kaimynystėje įsitekdavome, skambutis.

Nemanėme, kad maketo turinys sukels tokias audringas reakcijas, nepasitenkinimus ir kartais neatsargius grasinimus.

Jie nieko prieš, kad stende besireklamuojančios kompanijos skelbtų savo prekių akcijas, nuolaidas, bet juos, kaip turgaus administratorius, tas užrašas labai žeidžia. <...> Jie kategoriškai prašo, kad jis būtų bent užklijuotas“, – rašoma „Guze“ direktoriui adresuotame reklamos agentūros laiške.

Toliau, paaiškinus, kad jie nori išlikti lojalūs tiek turgavietės administratoriui, tiek „Guze“, pateikiami pasiūlymai, kaip galima būtų pakeisti reklamą ar bent jau jos vietą: užklijuoti žeidžiantį užrašą turgaus administracijos lėšomis, pagaminti papildomą tokį reklaminį plakatą ar vietoj dabar turimos pozicijos duoti dvi naujas vietas Aleksote. Papildomus perkabinimus įmonė pasiruošusi atlikti savo sąskaita.

Pasiteiravus apie šią susiklosčiusią situaciją Aleksoto turgavietės vadovo Eugenijaus Vytenio Gidros, šis patikino apie tokią reklamą girdintis pirmą kartą.

„Ne mes užsakėm, ne mes kabinom. Aš pats jos nemačiau, negaliu komentuoti. Nusiskundimų iš turgaus prekeivių dviračiais nesulaukiau. Kiek žinau, tos apkalbėtos reklamos jau nebėra“, – tik tiek pakomentavo Aleksoto turgavietės vadovas.

Tą patį tvirtino ir Aivaru prisistatęs turgaus prekeivis. Vyras tikino į reklamą neatkreipęs dėmesio. Paaiškinus, kas joje buvo teigiama, pašnekovas prisipažino, kad jį, kaip turguje prekiaujantį dviračiais, toks užrašas tikrai žeistų.

„Iš kur jie žino, kad mes vogtais prekiaujame? Aleksoto turguje prekeivių dviračiais – daug. Beveik visi prie kitų prekių turi pasistatę bent po vieną dviratį. Vežu juos iš Vokietijos. Tiesiog išmeta koks vokietis į gatvę, paimu ir tiek. Per metus surenkame ir parvežame parduoti kokį dvidešimt dviračių“, – tikino turgaus prekeivis Aivaras, kurio prekių asortimente – ne tik dviračiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis