2022 08 09 /15:03

Aiškėja nelaimės Kauno rajone detalės: žuvo patyrę pilotai, lėktuvas buvo naujas

Aiškėja nelaimės Kauno rajone detalės: pirmadienį nukritus ultralengvajam lėktuvui, žuvo patyręs pilotas Vladimiras Nikonovas (gim. 1951 m.). Apie tai pranešė Kauno aeroklubas ir pareiškė užuojautą žuvusiojo šeimai, kolegoms. Antrasis žuvęs pilotas, kaip patvirtina prokuratūra, yra pilotas Artūras Šimkus (gim. 1985 m.).
Vladimiras Nikonovas 2005 m. rugpjūčio 20 d. Alytuje
Vladimiras Nikonovas 2005 m. rugpjūčio 20 d. Alytuje / aerokaunas.lt nuotr.

„Netoli Kauno vakarinio aplinkkelio, nukritus ultralengvam lėktuvui „Bristell“ žuvo pilotas Vladimiras Nikonovas. Reiškiame gilią užuojautą Vladimiro Nikonovo šeimai, artimiesiems ir jį pažinojusiems kolegoms aviatoriams“, – rašoma organizacijos užuojautoje.

Pilotas žuvo eidamas 72-uosius metus.

Kauno aeroklubo vadovas Algimantas Žentelis 15min teigė, kad V.Nikonovas buvo patyręs pilotas.

„Jis yra veteranas, ilgametis Kauno aeroklubo narys, skraidęs ir su akrobatiniais lėktuvais, tačiau jau daug metų jau jis nebeskraido su akrobatiniais lėktuvais, jis turi tik ultralengvojo lėktuvo licenciją“, – pasakojo Kauno aeroklubo direktorius.

Jo teigimu, antrasis žuvusysis, gimęs 1985 metais, irgi turėjo tokią pačią licenciją, nebuvo mokinys.

Kaip BNS patvirtino prokuratūra, antrasis pilotas yra Artūras Šimkus.

Prokuratūra taip pat patvirtino, kad mirties priežasčiai nustatyti pradėtas ikiteisminis tyrimas.

Kauno apskrities policijos atstovės Redos Zarauskienės teigimu, lėktuvas pakilo iš Kaune, Aleksote, esančio S.Dariaus ir S.Girėno aerodromo.

Nelaimės aplinkybės – mįslė

Pasak A.Žentelio, nelaimės priežastį bus nustatyti sunku.

„Yra labai daug įvairių versijų, nes lėktuvas nukrito suktuku. Kokie buvo manevrai iki to laiko, niekas nežino. Liudininkai yra tie žmonės, kurie tik matė, kad lėktuvas krito sukdamasis“, – teigė A.Žentelis.

„Ar tyrėjai nustatys priežastį, priklausys nuo jų profesionalumo“, – pridūrė jis.

Jis sakė, kad lėktuvas buvo naujas.

„Jeigu palygintume su automobiliais, tai lėktuvas būtų kaip mersedesas, ne žigulys“, – kalbėjo A.Žentelis.

Aviacijos ekspertas taip pat teigė, kad įprastai pilotai vengia suktuko.

„Netekus greičio, lėktuvas virsta per sparną ir prasideda suktukas. Pradeda suktuku kristi žemyn. Profesionalai to vengia arba kai tik mato, kad lėktuvas virsta, jį iš karto išveda – neleidžia jam kristi į suktuką“, – pasakojo Kauno aeroklubo vadovas.

15min primena, kad nelaimė įvyko pirmadienio vakarą, kai lėktuvas nukrito į lauką šalia kelio Kaunas–Garliava.

Šiuo lėktuvėliu neretai skraidydavo ultralengvųjų orlaivių pilotų mokyklos „Asociacija Pilotai.lt“ nariai ir mokiniai. Šios mokyklos vadovas Lukas Liekis naujienų portalui 15min sakė, kad lėktuvas priklausė vienai įmonei, o „Asociacija Pilotai.lt“ jį nuomodavosi savo skrydžiams.

Nelaimės aplinkybės kol kas nėra aiškios. Žinoma, kad lėktuvėlis pakilo iš Aleksoto aerodromo Kaune ir po valandos skrydžio turėjo vėl į jį nusileisti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis