Kontrolierė Seime pabrėžė, kad kampanija nediskredituoja pasitikėjimo institucijomis, kaip jos klausė parlamentarai. „Priešingai – rodo, kad visi institucijų atstovai turėtų teikti visą nukentėjusiems asmenims reikalingą pagalbą“, – kalbėjo ji.
Seimo nariai klausė, ar ji mano, kad yra pagrįsta ginti moterų teises tokiu būdu, kai paminamos tikinčiųjų teisės? Pasak jos, tikinčiųjų teisės reklamoje visai nėra paminamos. Kunigo figūrą reikėjo įtraukti, pasak jos, dėl to, kad smurto patiria ir daug tikinčių moterų, tad pagalba iš kunigų yra itin svarbi.
Ji pabrėžė, kad reklamoje vaizduojamos ne nekompetentingos institucijos, o nekompetentingi asmenys, dirbantys institucijose.
Pasak A.Skardžiuvienės, aukų kaltinimo praktika yra labai gaji, dėl to reikia susitelkti. Ji pasakojo, kad su tokiu požiūriu, koks pavaizduotas reklamoje, susiduria dažna moteris. Daug moterų po reklamos esą susisiekė ir tai patvirtino.
„Ši kampanija tikrai nediskredituoja nė vienos iš institucijų, o parodo visuomenėje susiformavusią problemą, kurią būtina spręsti“, – parlamentarams sakė A.Skardžiuvienė.
Ji citavo tyrimus, kuriais atskleista, kad daugiau nei pusė apklaustųjų mano, jog moterys pačios išprovokuoja smurtą, o beveik trečdalis visuomenės mano, kad moterys mėgsta, kai prieš jas smurtaujama.
„Be 3 Seimo narių rašto, kuriame reikštas susirūpinimas dėl kampanijos žinios, gavome ir kitą – 9 Seimo narių pasirašytą raštą, kuriame išreikštas palaikymas bei lūkestis, kad tokių socialinių akcijų ateityje būtų ir daugiau“, – iš Seimo tribūnos kalbėjo A.Skardžiuvienė.
Rimas Jonas Dagys kalbėjo, kad šia kampanija buvo įžeista Bažnyčia. A.Skardžiuvienė pabrėžė, kad kiekviena frazė reklamoje yra citata, išgirsta iš konkrečių moterų.
Aušrinė Armonaitė dėkojo kontrolierei už darbą ir atkreipė dėmesį, kad visose institucijose yra visokių žmonių ir sakė esanti nustebusi, jog parlamentarai, užuot sprendę problemą, gilinasi į kampanijos turinį.
Tomas Tomilinas sakė, kad konservatyvesniems Seimo nariams galima tik padėkoti, nes jie, keldami šį klausimą, reklamą dar labiau garsina. Jis minėjo, kad nelabai korektiškas epizodas reklamoje buvo kalbant apie laikinąją globą, nes šiuo metu labai skatinama, kad žmonės imtųsi laikinos globos.
Jurgis Razma sakė vertinantis kontrolierės pastangas, bet nemanantis, jog toks negatyvus institucijų ir jose dirbančiųjų parodymas prisidės prie problemos sprendimo.
A.Skardžiuvienė pabrėžė, kad socialinę kampaniją suformavo tyrimų rezultatai. Jeigu jie būtų geresni, galbūt ir reklamų turinys būtų pozityvesnis. Ji taip pat sakė, kad visas kampanijos tikslas – palaikyti, o ne kaltinti.
R.J.Dagys kalbėjo, kad institucijai vadovaujantis žmogus, t.y. A.Skardžiuvienė, nesupranta klausimų prasmės. „Taip įžeisti visų kitų institucijų negalėjo niekas“, – sakė jis.
Vaizdo klipe smurtą patyrusi moteris kreipiasi į draugę, motiną, policijos pareigūnus, vaiko teisių apsaugos darbuotojus, teisėjus, kunigus. Toliau reklamoje pateikiami du scenarijai. Ilgesniame auka nepalaikoma raginant ją ieškoti problemų savo elgesyje ir gąsdinant pasekmėmis, trumpesniame – išreiškiamas palaikymas.
Daug kritikos ši reklama sulaukė, nes esą priešina institucijas, kurios turėtų dirbti išvien, siekdamos užkardyti smurtą prieš moteris ir jo toleravimą visuomenėje.
Po reklamos starto A.Skardžiuvienė buvo susitikusi su Socialinės apsaugos ir darbo ministru Linu Kukuraičiu, bet, pasak jos, susitikime jų nuomonės išsiskyrė.
Seimo konservatorių frakcijos nariai Audronius Ažubalis, Stasys Šedbaras ir Paulius Saudargas yra kreipęsi į A.Skardžiuvienę ir LRT, kad reklama toliau nebūtų transliuojama.