2021 02 13

Akibrokštas prekybos centre – nepaisydami karantino šilutiškiai surengė „diskoteką“

Socialiniuose tinkluose sparčiai plinta neįprastas vaizdo įrašas, kuriame – prekybos centre šokantis būrys šilutiškių. Kaip skelbia naujienų portalas „Šilutės naujienos“, tokiu būdu jie prisidėjo prie anksčiau vykusio sporto klubų, nepritariančių karantino sąlygoms, protesto viename iš prekybos centrų.

„Vasario 12 d. vakarą parduotuvėje „Maxima“ vyko neįprastas judėjimas. Šilutiškiai nepasidavė karantinui ir pagavo Vilniaus sporto klubo idėją, kuri Šilutėje iš sporto išsivystė į šokius“, – skelbia silutesnaujienos.lt.

Vaizdo įraše matyti, kad viename iš didžiųjų prekybos centrų besilankantis būrys jaunuolių grojant muzikai ima šokti.

Kaip rašoma regioninių naujienų portale, diskotekos „Maximoje“ organizatoriai „Laisvalaikis Šilutėje“ planuoja šią akciją tęsti.

„Aplankyti Šilutės „IKI“ parduotuvę ir dar kartą atvykti į „Maximą“, kadangi pasirodymas po 10–ies minučių buvo nutrauktas parduotuvės „Maxima“ apsaugos darbuotojo“, – rašoma toliau.

Įrašas socialiniame tinkle „Facebook“
Įrašas socialiniame tinkle „Facebook“

Šeštadienį vakare socialiniame tinkle „Facebook“ žinute pasidalijo ir šios „protesto akcijos“ organizatoriai, valdantys paskyrą „Laisvalaikis Šilutė“. Pagrindinė pranešimo žinutė skamba taip (kalba netaisyta): „Kol Lt prekybos centrai lopsta, kiti smulkieji verslai vos išgyvena iš savo menkų santaupų. Ten jokių apribojimų nėra, niekam neįdomu kiek žmonių atėjo ar išėjo. Ten niekas neserga, ten saugu. Svarbu tik pelnas ir žmonių srautas.“

„Atmerkite akis, nes nėra taip blogai kaip mūsų valdžia loja mums“, – rėžia paskyros autoriai, o vėliau dar priduria, kad „jau seniai viskas buvo suplanuota.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis