Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 09 24

Aktuali URM informacija Žironos oro uoste įstrigusiems „Star 1 Airlines“ keleiviams

Reaguodama į žiniasklaidoje pasirodžiusią informaciją apie Žironos oro uoste įstrigusius Lietuvos piliečius, Užsienio reikalų ministerija primena apie Lietuvos diplomatinių atstovybių ir konsulinių įstaigų galimybes suteikti konsulinę pagalbą užsienyje keliaujantiems Lietuvos piliečiams.

Lietuvos ambasados ir konsulatai Lietuvos piliečiams gali padėti susisiekti su artimaisiais Lietuvoje, suteikti informaciją apie skubų pinigų pervedimą, buvimo šalies organizacijų teikiamą pagalbą, nakvynės galimybes, teigiama išplatintame pranešime.

Gavusi nukentėjusiojo prašymą ir nustačiusi jo tapatybę, diplomatinė atstovybė gali suteikti materialinę pagalbą, už kurią jam gali būti nupirktas bilietas grįžti į Lietuvą. Pilietis raštiškai įsipareigoja parvykęs į Lietuvą pinigus grąžinti URM.

Kadangi nuo Madrido, kur įsikūrusi Lietuvos ambasada, ir Valensijos, kur yra konsulatas, iki Žironos yra atitinkamai maždaug 700 ir 500 km, patikslinti informaciją apie neįvykusio skrydžio keleivius telefonu buvo paprašyta oro uosto administracijos ir Lietuvos užsienio reikalų ministerijos darbuotojos, tuo metu buvusios Žironoje ir turėjusios skristi „Star 1 Airlines“ reisu.

Naudodamiesi proga, primename, kad apsidrausti nuo keliaujant patiriamų išlaidų dėl atšaukto skrydžio, prarasto bagažo ir kt. nenumatytų nelaimių gali padėti kelionės draudimas, kurį galima įsigyti draudimo agentūrose.

Iškilus konsulinės pagalbos poreikiui, Lietuvos piliečiai gali kreiptis į Lietuvos ambasadą Ispanijoje tel. Nr. +34 91 7022118, į konsulatą Valensijoje tel. Nr. +34 96 3816291 arba į Užsienio reikalų ministerijos Piliečių aptarnavimo skyrių tel. Nr. (8-5) 2362444.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos