05 17

N.Cesiulio šeimos reklama iškėlė klausimą – „kas tam merui nutiko?“

Šią savaitę, tarptautinės šeimos dienos proga, ir regioninėje, ir nacionalinėje žiniasklaidoje pasirodė interviu su Alytaus miesto meru Nerijumi Cesiuliu ir jo žmona Aurelija. Vietos naujienų portaluose tai buvo žymima kaip savivaldybės informacija, tačiau delfi.lt tekstas pasirodė kaip užsakomasis turinys. 15min aiškinosi, ar Alytaus meras už šį tekstą sumokėjo asmeninėmis lėšomis, ar naudojosi administraciniais resursais.
Nerijus Cesiulis
Nerijus Cesiulis / 15min nuotr.

Interviu su antrąją kadenciją Alytui vadovaujančiu socialdemokratu ir jo sutuoktine buvo išplatintas tokiuose vietiniuose žiniasklaidos portaluose kaip alytusplius.lt, alytausgidas.lt ar dzukijosveidas.lt.

15min nuotr./Interviu su N.Cesiuliu ir jo sutuoktine alytusplius.lt
15min nuotr./Interviu su N.Cesiuliu ir jo sutuoktine alytusplius.lt

Tas pats tekstas pasirodė ir nacionalinėje žiniasklaidoje – portale tv3.lt, kuris, kaip rašoma, rėmėsi alytusplius.lt paskelbtu tekstu, bei delfi.lt, kuriame rašoma, jog tai – užsakomasis turinys.

Tai reiškia, kad už šio teksto talpinimą nacionaliniame naujienų portale buvo sumokėta, nors kai kuriuose iš šių portalų teigiame, kad tai – „Alytaus miesto savivaldybės administracijos Komunikacijos skyriaus informacija“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis