„Miestą pristatyti reikia ne tik Lietuvai, bet Europai ir visam pasauliui. Norime, kad Alytaus pristatymas būtų naujoviškas, modernus ir šiuolaikiškas“, – BNS sakė miesto meras Nerijus Cesiulis.
„Anksčiau mūsų pristatymai buvo pastatų, kelių, gatvių – negyvi vaizdo klipai buvo, nes niekam neįdomūs pastatai“, – teigė jis.
Vaizdo klipas turės būti ne ilgesnis nei keturių minučių trukmės, taip pat pritaikytas lietuvių, anglų ir rusų kalbomis, rašoma paslaugos pirkimo techninėje specifikacijoje.
Savivaldybė numačiusi, kad klipe turės atsispindėti kultūriniai miesto renginiai, skulptūros, taip pat pramonės parkas, šeimos verslai, smulkus ir vidutinis verslas.
Vaizdo klipe turės atsispindėti ir pagrindinės miesto sporto šakos, ugdymo įstaigos, aktyvus laisvalaikis – dviračių takais važinėjantys dviratininkai, šuoliai su virve ir kiti, taip pat – miesto lokacija, keliai, mažo miesto privalumai.
„Scenarijuje turi atsispindėti pagrindinė miesto vertybė: šeima (senoliai, tėvai, vaikai), šeimos gyvenimas ir meilė miestui. Scenarijuje gali būti vaizduojama, kad miestą kuria šeima“, – teigiama specifikacijoje.
„Antrinės vertybės: meilė, pagarba, bendrystė ir vienybė, socialiai atsakingas miestas ir miestas, apsuptas gamtos“, – rašoma joje.
Specifikacijoje taip pat teigiama, kad vaizdo klipe turi atsispindėti epitetai – aktyvus, draugiškas, kompaktiškas (patogus), pozityvus ir mielas.
Mero teigimu, visu tuo norima parodyti, kad Alytus yra šeimos miestas.
„Vis dėlto, miestas – ne pastatai ar žemės sklypai, miestas, pirmiausia, yra žmonės“, – sakė N.Cesiulis.
Vaizdo klipo sukūrimo paslaugą, pagal gegužės aštuntą dieną sudarytą sutartį, savivaldybė perka iš fizinio asmens – Aliaus Mikelionio, dirbančio su individualios veiklos pažyma.