Vienas iš faktų, kuriuos nustatė Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas, vadovaujamas Artūro Paulausko, yra tas, kad sudužęs bendrovės „Klaipėdos avialinijos“ lėktuvas neturėjo savo gelbėjimosi įrangos.
Pasak A.Paulausko, pilotai gelbėjimosi liemenes ir plaustą, prieš išskrisdami į Švediją, pasiskolino iš Klaipėdoje buvusio kolegų švedų lėktuvo.
„Mums pavyko nustatyti, kad hidrokostiumų An-2 lakūnai neturėjo, o plaustu, galėjusiu padėti išgelbėti jų gyvybes, nepasinaudojo. Jis rastas lėktuve“, – atskleidė kai kurias tyrimo detales A.Paulauskas.
Jis neatmetė galimybės, jog kaltinimai dėl An-2 skrydžio aplinkybių gali būti pateikti „Klaipėdos avialinijų“ vadovui Viktorui Šišniauskui.
Tačiau A. Paulauskas kategoriškai paneigė informaciją, kad An-2 iš Švedijos į Lietuvą galėjo gabenti kažkokį slaptą krovinį: „Ką gi jis galėjo gabenti? Juk tas lėktuvas kainavo tik 15 tūkst. eurų. Už tokius pinigus net gero automobilio nenusipirksi. Tas lėktuvas turėjo būti Klaipėdoje remontuojamas.“
Lėktuvu An-2 skridęs pilotas Adolfas Mačiulis praėjusį šeštadienį buvo palaidotas Gargždų kapinėse, o jo kolega Alvydas Selmistraitis laikomas dingusiu be žinios.
A.Paulauskas teigė, jog tyrimo duomenys leidžia daryti išvadą, kad A.Selmistraitis iššoko iš lėktuvo, bet tą dieną buvę 2–3 metrų jūros bangos, ko gero, jam neleido išsilaikyti ant vandens.