Šeštadienį vėl pastebėtas skęstantis žvejybos laivas „Ole Willasen“. Prieš septynis dešimtmečius statytas laivas grimzdo jau antrą kartą šį rudenį. Pirmą kartą norvegams priklausantis laivas ėmė skęsti spalio 4-osios naktį. Po pirmojo incidento praėjus kuriam laikui buvo išpumpuotas vanduo iš laivo, užtaisyta skylė, pats laivas grąžintas į pradinę būseną.
Tačiau prabėgus kelioms savaitėms vėl ėmė skęsti.
Klaipėdos miesto savivaldybėje trečiadienio rytą surengtas pasitarimas dėl skenduolio. Nuspręsta įpareigoti šeimininką sutvarkyti savo turtą iki ketvirtadienio ryto. Savininkų atstovai informavo, kad yra pasirašyta sutartis su bendrove, kuri išpumpuos vandenį iš laivo, grąžins jam pusiausvyrą. Esą susitarta ir dėl buksyravimo į doką, kur laivas būtų remontuojamas.
Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas 15min teigė, kad ketvirtadienį žadama dar kartą susirinkti posėdžiauti ir jei matys, kad problema nesprendžiama, bus aptariama, kokių priemonių imtis kliūčiai pašalinti.
„Pirmąjį kartą, kai laivas skendo, jis buvo pasviręs į kranto pusę ir laivybai netrukdė. Dabar jis pasviro į kitą pusę ir tapo kliūtimi. Situacija gana komplikuota, nes šeimininkai – užsieniečiai. Todėl spręsdami problemą negalime daryti klaidų. Tačiau ir toleruoti negalime. Miesto tokia situacija netenkina, laivas kelia ekologinę grėsmę. Jei nematysime realių darbų, gali tekti taikyti prievartines priemones: būtų sutvarkoma vieta ir apsvarstytas laivo iškėlimas. Tik jis tokiu atveju greičiausiai keliautų ne į doką, o būtų utilizuojamas“, – teigė meras.
Trečiadienio popietę prie laivo dar nebuvo matoma jokių realių darbų.
Vakare V.Grubliauskas gavęs žinių, kad prie laivo plukdoma platforma narams ir jau pradeda darbus. „Ryte vertinsime, kokie darbai padaryti ir kokie mūsų veiksmai“, – teigė meras.
„Ole Wilassen“ – istorinis Norvegijos laivas, pastatytas 1948 metais. Žvejybinis laivas prieš porą metų Klaipėdoje buvo remontuojamas.