„Atkreipiame dėmesį, kad lyčių lygybės įgyvendinimas per ikimokyklinį švietimą ir įsikišimą ankstyvame amžiuje, kai vystosi vaiko pažintiniai gebėjimai, pasirinktas todėl, kad per ilgą laiką tai duoda didžiausią efektą. Tačiau toks ugdymas gali žaloti vaikų psichinę sveikatą ir sukelti lytinės tapatybės sutrikimą vaikystėje“, – rašte teigia NŠTA.
„Gender Loops“ Lietuvos darželinukams siūlo nagrinėti pasaką, kurioje du princai įsimyli vienas kitą, susituokia ir tampa Karaliumi ir Karaliumi, taip pat „padidinti supratimą apie seksualinės įvairovės svarbą žmonėms ir visuomenei“.
„Gender Loops“ Lietuvos darželinukams siūlo nagrinėti pasaką, kurioje du princai įsimyli vienas kitą, susituokia ir tampa Karaliumi ir Karaliumi.
Pagal šią metodiką vien Vilniuje yra apmokyta 320 vaikų darželių auklėtojų. Kai kurios ikimokyklinio ugdymo įstaigos esą metodikas jau taiko savo darbe.
Taip pat numatyta šias programas diegti švietimo sistemoje per Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo plėtros 2007–2012 metų programą.
Nacionalinė šeimų ir tėvų asociacija nesutinka, kad „su mūsų vaikais būtų vykdomi tokio pobūdžio socialiniai eksperimentai, ir reikalauja nedelsiant sustabdyti „Gender Loops“ įgyvendinimą bet kokiu lygmeniu, kol bus išsiaiškinta galima žala šeimai ir vaikams.
Socialinės apsaugos ir darbo ministras R.J.Dagys kreipsis į švietimo ir mokslo ministrą, kad abi žinybos sudarytų bendrą darbo grupę, kuri pirmiausia siektų išsiaiškinti, kas Lietuvoje įgyvendino „Gender Loops“ projektą, bei pateiks savo išvadas.
„Moterų ir vyrų lygios galimybės neturi nieko bendra su netradicine seksualine orientacija, todėl reikia išsiaiškinti, ar tik projekto rengėjai neprisidengė moterų ir vyrų lygiomis galimybėmis, mėgindami projektą įvynioti į vatą, – piktinosi ministras R.J.Dagys. – Kiekvienas iš mūsų turbūt nenorėtų, kad mūsų vaikams, kuriems tėra 4–5 metai, būtų aiškinama apie netradicinės seksualinės orientacijos naudą. Jeigu taip yra iš tikrųjų, mūsų pozicija bus vienareikšmiška.“
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija kol kas įspėja tėvus būti budrius ir domėtis, kas aiškinama vaikams ikimokyklinėse ugdymo įstaigose.