Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2012 04 13

Apklausa: kokios vartotojų nuotaikos vyravo kovo mėnesį

Nuo 2009 m. tyrimų bendrovė RAIT pradėjo matuoti vartotojų nuotaikos indeksą (VNI). VNI matuoja vartotojų gyvenimo kokybės, materialinės padėties bei vartojimo pokyčius.
Pirmojo gimtadienio akimirkos
Vartotojų nuotaikos neblogėja / Organizatorių nuotr.
Temos: 2 Kovas Pinigai

Šis indeksas atskleidžia ne tik kaip pasikeitė vartotojų padėtis, elgsena, bet ir kokie jų ateities lūkesčiai. Kiekvieną mėnesį apklausiama virš 1000 Lietuvos gyventojų. Paskutinė apklausa atlikta 2012 metų kovo mėn. 5-16 d.
Tiriamojo laikotarpio pradžioje, t.y. 2009 m. gegužės mėn. vartotojų nuotaikos indeksas buvo neigiamas ir
siekė -27%. Tai reiškia, kad tuo metu 27% buvo daugiau neigiamai nei teigiamai nusiteikusių žmonių.

2012 metų sausį VNI šoktelėjo 5 procentiniais punktais ir siekia -10%. Vasario mėnesį VNI nesikeitė.
Vasario mėnesį VNI nesikeitė. Kovo mėn., kaip ir vasario mėnesį, VNI išliko toks pats ir siekia -10%.

Kovo mėnesį labai nežymiai kito žmonių nuomonė bei lūkesčiai, todėl ir VNI liko nepakitęs. Ir toliau mažėja
žmonių, galvojančių, kad Lietuvos bei jų asmeninė situacija artimiausiu metu blogės. Vasario mėnesį
manančių, kad per artimiausius 3 mėnesius Lietuvos ekonominė situacija pablogės, buvo 37 proc., kovo –
31 proc. Vasarį tikinčių, kad jų asmeninė ar jų šeimos materialinė padėtis per artimiausius 3 mėnesius
pablogės, buvo 24 proc., kovą – 20 proc. Kovo mėnesį, lyginant su vasariu, mažesnė dalis gyventojų didino
savo išlaidas (atitinkamai 8 proc. ir 15 proc.).

Kovo mėnesį, nuotaikos buvo geresnės tarp jaunų žmonių (15-24 metų amžiaus), didžiųjų miestų gyventojų
(virš 180 000 gyventojų) bei žmonių su aukštuoju išsilavinimu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos