2020 09 15

„ARBA/ARBA“ atskleis žaismingą kandidatų į Seimą pusę: kaip elgsis politikai, kai pasirinkimų norėsis išvengti?

Naminė dešra ar mėsainis iš „McDonalds“? Džordana Butkutė ar „Nirvana“? Seimas ar medžioklė? „ARBA/ARBA“ – 15min projektas kviečia susipažinti su kandidatais į Seimo rinkimus ir pamatyti jų žaismingąją pusę.

Kandidatai privalo pasirinkti tik vieną iš dviejų variantų, nors kartais abiejų pasirinkimų norisi išvengti, o žaismingi klausimai kartais nuveda netgi prie vertybinių apmąstymų. Seimo rinkimams skirtoje laidoje pamatykite, kurias Lietuvos ir užsienio asmenybes, objektus ar pomėgius pasirinks kandidatas ir kokių abejonių jam kyla.

Linksmoje laidoje „ARBA/ARBA“ kandidatai į Seimą turės rinktis iš kiekvienam rinkėjui pažįstamų objektų, asmenybių, veiklų ar pomėgių. Kandidatai bus priversti į šalį trumpam atidėti politiką ir atskleisti savo kitą, ne taip dažnai demonstruojamą pusę. Kai kurie variantai pasirinkimų kryžkelėje į paviršių iškels ir negirdėtas vaikystės istorijas bei įdomias, savitas asociacijas.

Smagus „ARBA/ARBA“ formatas privers atsipalaiduoti net pačius rimčiausius politikų veidus. Į laidą kandidatai ateis nenutuokdami, kokių klausimų jie gali tikėtis, o kai kurie variantai tikrai gali įspausti į kampą. Pasirinkimus lydinčios reakcijos atskleis nesuvaidintas emocijas, kurių dažnai neišvysite įprastinėse politikų kalbose ar debatuose.

Pirmojoje laidoje – Viktorija Čmilytė-Nielsen svarsto, kas yra mažesnis blogis: V.Uspaskichas ar V.Tomaševskis, renkasi savo mylimiausią miestą bei atskleidžia, ar legalizuotų marihuaną.

VIDEO: ARBA/ARBA: Kokio pasirinkimo V.Čmilytė-Nielsen norėjo išvengti, ir už ką V.Uspaskichas jai tapo „mažesniu blogiu“?

Žaismingą „ARBA/ARBA“ laidą, skirtą Seimo rinkimams, stebėkite 15min portale antradieniais ir ketvirtadieniais 21 val. Iki pat spalio 11d.

Susipažinkite su savo kandidatais per 15min.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis