2010 11 26

„Architektūros parkas“ startuoja su nauju projektu

Virtualios kūrybinės dirbtuvės – kas tai ? Virtualių kūrybinių dirbtuvių principas labai paprastas – nebūtina išeiti iš savo namų ar studijos, kūrybinėse dirbtuvėse gali dalyvauti nesvarbu kur bebūtum, tik nepamiršk savo kompiuterio ir prisijunk prie interneto.
Projekto plakatas
Projekto plakatas / Organizatotių paveikslas

Trumpai apie „virtualią idėją“ – ne paslaptis, kad virtualių kūrybinių dirbtuvių idėja kilo iš praktinių sumetimų. Bibliotekos patalpos yra labai tinkamos kūrybinėms dirbtuvėms, tačiau paaiškėjo kad žiemą jos yra beveik nešildomos – štai su kokia ūkiška problema mes susidūrėme. Nenorėdami atidėlioti Kūrybinių dirbtuvių šiltiems metų laikams, per kuriuos maloniau poilsiauti negu dirbti, nusprendėme imtis „virtualios idėjos“ – čia kiekviena komanda dirba jiems priimtinoje aplinkoje.
Registruokis, parsisiūsk darbo medžiagą, dirbk kur Tau patogu, sek naujienas, uždavinėk klausimus Shoutbox’e, talpink darbus, peržiūrėk, tiesiogiai juos komentuok ir vertink.
Įdomiausi darbai bus aptariami kompetentingos vertinimo komisijos.

Kūrybinių dirbtuvių tikslas – rasti geriausias Kauno apskrities viešosios bibliotekos atgaivinimo idėjas, alternatyvas. Dalyvauti gali visi norintys, subūrę komandas nuo 2 iki 10 žmonių. Architektūros parkas nereikalauja atestatų kopijų ir buhalterio neteistumą patvirtinančių išrašų. Taip pat Tu gali būti įsiskolinęs Sodrai, mokesčių inspekcijai arba bankrutavęs – mes suprantame, kad tai neturi įtakos Tavo kūrybiškumui.

Dalyvių registracija nuo 2010 11 22 iki 2010 12 15
Darbų pateikimas iki 2010 12 22
Online balsavimas nuo 2010 12 24 iki 2011 02 04
Komisijos įvertinimai iki 2011 02 10
Rezultatų paskelbimas 2011 02 11
Finalinis apdovanojimas, vyno vakaras, koncertas 2011 03 04

Daugiau informacijos: www.virtual.architekturosparkas.lt
 
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis