2016 08 14

Artėjant rinkimams Liberalų sąjūdis pakeitė reklamos agentūrą

Artėjant Seimo rinkimams po buvusio lyderio korupcijos skandalo bandantis atsitiesti Liberalų sąjūdis pakeitė reklamos agentūrą. Iki šiol bendradarbiavę su reklamos agentūra „Media House“, liberalai priešrinkiminę komunikaciją koordinuos su pernai Lietuvoje pradėjusia veikti žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo bendrove „BPN Lietuva“.
Remigijus Šimašius
Remigijus Šimašius / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Partijos atsakingasis sekretorius Renaldas Vaisbrodas BNS sakė, kad toks sprendimas priimtas jam jau dirbant Liberalų sąjūdyje.

„Reklamos agentūrą pakeitėme, siekdami didesnės kompetencijos skaitmeninėje erdvėje. Tai aš manau, kad „BPN Lietuva“ mūsų tuos lūkesčius atitinka“, – teigė R.Vaisbrodas, kuris nuo birželio pabaigos taip pat vadovauja liberalų rinkimų štabui.

Jam einant pareigas taip pat buvo patvirtintas partijos rinkimų biudžetas, siekiantis 400 tūkst. eurų.

Tačiau buvęs Liberalų sąjūdžio narys europarlamentaras Antanas Guoga teigia, kad šis biudžetas yra kuklus, lyginant su ankstesniais partijos planais investuoti į Seimo rinkimus.

„Man atrodo, kad didesnis turėtų būti biudžetas. Juk bankai tam ir pinigus skolina. Tikrai kažkaip tokiems dideliems, svarbiems rinkimams – kuklus biudžetas“, – kalbėjo A.Guoga.

Viešųjų ryšių specialistas Mykolas Katkus ragino nesureikšminti to, kad liberalai pakeitė reklamos agentūrą.

Pasak jo „BPN Lietuva“ yra jauna bendrovė, todėl galėjo sutikti dirbti už mažesnes kainas, be to, jos vadovas Linas Šiautkulis yra žinomas skaitmeninės komunikacijos specialistas.

„Aš čia nematyčiau tame kažkokios labai didelės istorijos, nežinodamas, kas nutiko, nes reklamos agentūros nėra labai svarbus politinėse kampanijose veiksnys. Aš neprisimenu nei vienos politinės kompanijos Lietuvoje, kur reklamos agentūra būtų suvaidinusi svarbesnį vaidmenį“, – BNS teigė M.Katkus.

„Reklamos agentūros – tai yra investicijų valdymo agentūros, kurios yra vertinamos pagal jų komiso dydį ir sugebėjimą suvaldyti finansus“, – pridūrė jis.

Tuo metu europarlamentaras A.Guoga pareiškė, kad „ir liberalų biudžetai, ir liberalų agentūros“ greičiausiai pasikeitė po to, kai buvęs partijos lyderis Eligijus Masiulis pateko į teisėsaugos akiratį.

Jis įtariamas paėmęs 106 tūkst. eurų kyšį iš koncerno „MG Baltic“ viceprezidento Raimondo Kurlianskio, kad veiktų koncerno naudai.

Paaiškėjus šiems įtarimams stipriai smuko Liberalų sąjūdžio reitingas. „Vilmorus“ gyventojų apklausos duomenimis, birželį jis siekė 5,9 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis