2021 10 30

Artimiausių dešimtmečių iššūkiai – technologijos, klimato kaita ir senstanti visuomenė

Technologiniai pokyčiai, klimato kaita ir demografinis disbalansas – tokias, artimiausius kelis dešimtmečius formuosiančias, megatendencijas išskyrė Vyriausybės strateginės analizės centro (STRATA) vyriausioji politikos analitikė Sigita Trainauskienė. Anot jos, formuojant valstybės strategiją ateičiai, būtina atsižvelgti į jas, tačiau reikia pasiruošti ir nelauktiems įvykiams.
Lietuvos ateities vizijos – Valstybės pažangos strategijos „Lietuva 2050“ pradžios renginys
Lietuvos ateities vizijos – Valstybės pažangos strategijos „Lietuva 2050“ pradžios renginys / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Šiuos ir kitus esminius ateities iššūkius ji aptarė vykusiame valstybės pažangos strategijos „Lietuva 2050“ pradžios renginyje.

Vyriausybei pasiryžus iki 2023 metų pavasario sesijos parengti ir Seimui pateikti ilgalaikės strategijos „Lietuva 2050“ dokumentą, S.Trainauskienė sako, kad nors to, kaip pasaulis atrodys po 30 metų, nežino niekas, tačiau didžiausios ateitį formuosiančios tendencijos yra gana aiškios.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Lietuvos ateities vizijos – Valstybės pažangos strategijos „Lietuva 2050“ pradžios renginys
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Lietuvos ateities vizijos – Valstybės pažangos strategijos „Lietuva 2050“ pradžios renginys

„Praėjusių metų pabaigoje STRATA, bendradarbiaudama su Jungtiniu tyrimų centru, surengė žvalgomąsias kūrybines dirbtuves, apie 14-os visos Europos ateičiai svarbių megatendencijų galimą įtaką mūsų valstybės pažangai“, – renginyje pasakojo analitikė.

Progreso raidą sunku numatyti

Pirmoji tendencija, kurią reikės atliepti ir stengtis išnaudoti valstybės naudai, – vis svarbėjantys technologiniai pokyčiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis