2023 07 21

Arūnas Valinskas. Keičiam ledą į oralinį!

Nebeturime ką veikti. NATO baigėsi, Seimo sesijos nevyksta, politikoje „agurkų sezonas“. Vieninteliai krepšininkai, besiruošdami čempionatui su trečio lygio rinktinėmis kažkokias kontrolines varžybėles surengia. Na, dar Živilė Pinskuvienė nuotraukas su savo puikia figūra visoms ant pykčio išplatina. Beje, be jokio sarkazmo – nuostabios kūno formos, duok Dieve Pinskui irkluoti. Na, o šiaip tai nuobodu. Buvo!
Arūnas Valinskas
Arūnas Valinskas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Buvo iki tol, kol moteriškės neužmatė jų visas teises paminančios ledų reklamos su pramogų pasaulio atstovu, laidų ir renginių vedėju Rolandu Mackevičiumi. Tipo, šitas pašlemėkas paplūdimyje prisikabinęs prie merginų drįsta siūlyti savo p...... mainais į ledus! Atrodo juokingai? Nė velnio, įsijungė rimčiausios institucijos.

„Piktintis yra dėl ko. Tuo labiau kad ledai – produktas, kuris skirtas tikrai ne tik suaugusiųjų auditorijai. Tokia reklama žeminamos moterys, palaikomi ydingi elgesio modeliai, kuriuos po #MeToo bangos, atrodo, turėjome palikti praeityje“, – svarsto Žmogaus teisių centras.

Ekrano nuotr. /Rolandas Mackevičius ledų reklamoje
Ekrano nuotr. /Rolandas Mackevičius ledų reklamoje

Tai yra atgarsiai ir diskusijos, kažkodėl būtent dabar iškilę į viešumą apie vienų ledų reklamą. Joje TV žvaigždė Rolandas Mackevičius, beje, vienas iš dabartinių jaunų talentingiausių, nors jau nebe toks ir jaunas, ateina prie dviejų (aiškus svingeris!) merginų paplūdimyje ir siūlo dylą – keičiame ledus į šortus.

Siužetas tikrai ne šekspyriškas, bet yra toks lietuviškas posakis „paskutines kelnes atiduočiau“ mainais į kažką. Šiuo atveju į ledus. Beje, reklamoje „gražias kelnaites“ pastebi būtent mergina. O kas po tomis paskutinėmis kelnėmis? Ir čia įsijungia fantazija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis