Iki tol be apribojimų dviejomis juostomis tiltu galėjo vykti tik visuomeninis transportas, o savaitgaliais ir po darbo valandų – ir lengvieji automobiliai. Sunkiasvoris transportas iki tilto rekonstrukcijos pabaigos (2010 m. rugpjūčio) nebus leidžiamas.
Pasak Vilniaus mero pavaduotojo Romo Adomavičiaus, Lazdynų tiltas – gyvybiškai svarbi Vilniaus miesto transporto infrastruktūros dalis. „Neatnaujinus šio 1979 metais pastatyto tilto, neliktų galimybių užtikrinti saugų ir pakankamą transporto srauto judėjimą“, – pabrėžė jis.
„Kauno tiltų“ techninio direktoriaus pavaduotojo Vitalijaus Popovo teigimu, Lazdynų tiltas – sudėtingas didelės rizikos objektas. Rekonstruojamas ir naujai statomas tiltas yra virš upės, dideliame aukštyje, dėl upės slėnio ypatumų naudojamos sudėtingesnės technologijos. „Naujo tilto perdangos konstrukcijai užstumti ant atramų bus naudojami hidrauliniai dvigubo veikimo cilindrai. Tai vienas iš sudėtingiausių, bet tuo pat metu saugiausių bei patikimiausių metodų“, – sakė V.Popovas.
„Panevėžio keliai“ atlieka parengiamuosius rekonstrukcijos darbus: nuardyta senojo tilto danga, baigiami keisti susidėvėję atraminiai guoliai, kurie ir buvo silpnoji šio tilto konstrukcijos dalis. Po tiltu įrengti pastoliai, kurie naudojami atliekant gelžbetonio konstrukcijų remontą, tiltą stiprinant įtemptais vielos pluoštais. Tiltą ruošiamasi dažyti – atliekami paviršiaus lyginimo ir gruntavimo darbai.
Rugsėjo pirmoje pusėje planuojama pradėti apšvietimo atramų montavimo darbus. „Šios atramos bus naudojamos įrengti laikinai troleibusų linijai“, – sakė „Panevėžio kelių“ projekto vadovas Edmundas Jakubauskas.
Pasak V.Popovo, nuo rugsėjo vidurio bus keičiamas paklotas tilto kraštinėje eismo juostoje ir prasidės naujojo tilto metalinės perdangos surinkimo darbai. Spalį numatoma baigti remontuoti Oslo gatvės viaduką.