Nustatyta, kad savivaldybėje nebuvo vykdomas teisės aktų ar jų projektų antikorupcinis vertinimas. Šis vertinimas padėtų panaikinti galimas teisės aktų spragas, išsklaidytų visuomenės abejones dėl kai kurių Savivaldybės priimamų sprendimų.
Kad savivaldybėje ir jos kontroliuojamose įmonėse ir įstaigose dirbtų tik nepriekaištingos reputacijos asmenys, pagal Korupcijos prevencijos įstatymo 5 ir 9 straipsnius būtina tikrinti asmenis, siekiančius eiti pareigas savivaldybėje ir jai pavaldžiose įstaigose. STT duomenimis, per pastaruosius penkerius metus savivaldybė tik vieną kartą kreipėsi į STT su prašymu pateikti informaciją apie asmenį, siekiantį eiti pareigas savivaldybės administracijoje.
Savivaldybės Antikorupcijos komisijos veikloje pasigendama aiškumo, atskaitomybės
visuomenei, viešumo.
Išanalizavus Architektūros ir urbanistikos, Socialinės paramos skyrių, Nuolatinės statybos komisijos veiklą, licencijų prekybai alkoholio ir tabako gaminiais išdavimo procesą, administracinių teisės pažeidimų tyrimo ir nagrinėjimo procedūras, pastebėta, kad neišsamus kai kurių vidinių procedūrinių teisės aktų nuostatų reglamentavimas ar jo nebuvimas gali sudaryti prielaidas korupcijai ir savivaldybės tarnautojų piktnaudžiavimui.
Išanalizavus savivaldybės Kovos su korupcija programą pastebėta, kad ji neatitinka šiuolaikinės veiklos planavimo principų, nenustatytas laikotarpis, kuriam ji parengta, pasigendama stebėsenos (monitoringo), vertinimo ir kontrolės mechanizmų. Priemonių plane mažai dėmesio skiriama savivaldybės įstaigų, įmonių ir organizacijų, vietos gyventojų, visuomeninių organizacijų įtraukimui į numatytų priemonių įgyvendinimą.
Nustatytiems veiklos trūkumams šalinti pateiktos rekomendacijos bei pasiūlymai, kurie galėtų pagerinti savivaldybės veiklą vykdant korupcijos prevenciją.