Šiuo metu bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) turimais naujausiais, 13 val., duomenimis elektros tiekimas atstatytas jau 74 tūkst. vartotojų, kuriems elektra buvo dingusi ilgiau nei tris minutes.
Su elektros tiekimo sutrikimais vis dar susiduria apie 20 tūkst. klientų visoje Lietuvoje. Daugiausia gedimų fiksuojama pietvakarinėje šalies dalyje – ten, kur audra buvo stipriausia.
Pagrindinė elektros energijos persiuntimo nutraukimo priežastis yra dėl galingos audros pažeistos elektros oro linijos.
Šios vėtros atveju, energijos tiekimo atstatymą sunkino ir tai, jog itin stiprus vėjas nutraukdavo elektros energiją pakartotinai, taip pat kėlė pavojų vykdant gedimų šalinimą, keliai nutolusiuose vietovėse sudėtingai pravažiuojami bei itin slidūs.
Masinius elektros tinklo sutrikimus šalina net 177 brigados, tačiau vien šiuo metu atskirų gedimų elektros tinkle, įskaitant ir pavienius gedimus, yra virš 3 tūkst.
Apgailestaujame dėl susidariusiosios situacijos ir dedame visas pastangas, kad pašalintume gamtos sukeltus sutrikimus kuo greičiau bei atstatytume elektros tiekimą.
Ką daryti dingus elektrai?
Sutrikimą patogiausia registruoti internetu ar visą parą veikiančiu nemokamu trumpuoju telefonu 1852, tačiau masinių atjungimų metu skambučių centras būna itin apkrautas, todėl jeigu yra galimybė rekomenduojama gedimą registruoti internetu. Užregistravus gedimą, papildomai skambinti nereikia, nes jį bendrovė mato savo sistemose.
Prieš registruojant internetu ar telefonu verta patikrinti, ar sutrikimas jau nėra fiksuotas ir pažymėtas atjungimų žemėlapyje, kurį galima patikrinti čia.
Išsamesnę informaciją kaip elgtis dingus elektrai audros metu ir kaip pasirengti ilgesniems sutrikimams galima rasti pranešime spaudai.