Visuomenės informavimo įstatymo pataisos projektą teikianti parlamentarė tvirtina, jog minimi ribojimai reklamai – pertekliniai, nenumatyti atitinkamoje Europos Parlamento ir Tarybos direktyvoje.
Švietimo, mokslo ir kultūros komiteto narės aiškinimu, sąvoka „religinių jausmų ar politinių įsitikinimų įžeidimas“ nėra aiški, pavyzdžiui, neaišku, ar kraujo donorystės reklama yra Jehovos liudytojų religinių jausmų įžeidimas.
Tuo tarpu apsauga nuo diskriminacijos dėl tikėjimo įstatyme užtikrinta, tad jos dubliuoti, A.M.Pavilionienės vertinimu, nereikia.
Įstatymas reklamoje draudžia skelbti informaciją, kurioje žeminamas žmogaus orumas, diskriminuojama dėl rasės, lyties ar etninės kilmės, tautybės, pilietybės, religijos arba tikėjimo, negalios, amžiaus.
Taip pat dabartinė įstatymo redakcija numato, kad reklamoje neturi būti įžeidžiami religiniai jausmai ar politiniai įsitikinimai – šią nuostatą ir siūlo braukti A.M.Pavilionienė.
Taip pat įstatyme įrašytą nuostatą, jog reklamoje neturi būti seksualinės orientacijos apraiškų arba skatinimo, parlamentarė siūlo keisti į draudimą diskriminuoti dėl seksualinės orientacijos.
Šią savaitę alaus darykla, užprotestavus vienuolijų bendrijoms, nutraukė reklaminę akciją, kurioje panaudotas vienuolių įvaizdis.