2017 01 17

Autobuso vairuotojo iškeikta klaipėdietė: „Ir tai kultūros sostinė?“

Iš darbo autobusu namo važiavusi klaipėdietė ilgai negalėjo atsigauti po kelionės: bilietėlį nusipirkti norinčią moterį vairuotojas iškeikė kitų keleivių akivaizdoje.
Ilgasis autobusas
Autobusas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Jurga „9“ maršruto autobusu miesto ligoninių kryptimi važiavo trečiadienio pavakarę. Autobuse keleivė priglaudė elektroninį bilietą prie aparato ir netrukus suprato, kad šis – tuščias. Piniginėje suradusi eurą, padėjo jį lėkštutėje prie vairuotojo ir lūkuriavo, kol šis stabtels kitoje stotelėje, kad galėtų paprašyti bilietėlio netrukdydama vairuotojui.

Nespėjęs privažiuoti iki kitos stotelės vairuotojas ėmė reikšti pasipiktinimą: „Tu ką, kalbėti nemoki?“. Keleivė atsakė, jog vairuotojas matė ją, lūkuriuojančią bilieto, bet vyriškis toliau liejo emocijas: „Nieko aš nematau, aš į kelią žiūriu. Nemalk čia man š*** ir dink iš akių.“

„Buvau priblokšta ir pasakiusi, jog aptarnavimas aukščiausio lygio, nuėjau, nematau prasmės su tokiais tipais aiškintis, nes kultūra jiems svetimas dalykas. Jei vairuotojo nuotaika nekokia, galėjo tiesiog patylėti ir paduoti bilietą. Kodėl reikia iš karto rėkti ir dar tokiais žodžiais? Ir dar vadinamės kultūros sostine. Kokia sostinė, jei vairuotojai šaukia ant keleivių už nieką. Belieka kaltinti pilnatį“, – piktinosi Jurga.

Po patirto šoko autobuse ji dar kelias valandas negalėjo atsigauti. Apie pažeminimą jį parašė „Klaipėdos keleivinio transporto“ atsiliepimų knygoje. Bendrovės direktorius Gintaras Neniškis, kartu su autobusą valdančios įmonės vadovu, peržiūrėjo tos dienos kelionės vaizdo registratorių įrašą.

„Matome, kad tarp keleivės ir vairuotojo įvyko kažkoks nesutarimas. Tačiau dėl variklio ūžimo nepavyko girdėti, kas sakoma. Pats vairuotojas aiškino, kad jokio konflikto nebuvo. Už savo elgesį iš vadovo jau gavo įspėjimą“, – aiškino „Klaipėdos keleivinio transporto“ vadovas. Bendrovės svetainės atsiliepimų knygoje vis pranešama apie nemandagius vairuotojus. Dėl nekultūringo elgesio darbo yra netekę keli vairuotojai.

„Dabar skundų yra sumažėję, tačiau vis tiek planuojame rengti mokymus vairuotojams, kaip reikia mandagiai elgtis su keleiviais. Gal po jų situacija pasitaisys“, – svarstė G.Neniškis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų