Esą dabar į šią zoną važiuojantys klaipėdiečiai neturi jokių alternatyvų – tik nuosavą automobilį. Tiesa, dalis įmonių šią problemą išsprendė savaip – darbuotojai nuvežami ir parvežami kompanijų autobusais.
Sunkiai pasiekiamas darbas
Šiuo metu LEZ dirba apie tūkstantis žmonių, ekonominio pakilimo metais jų buvo 3,5 tūkst. Tačiau ir tuomet niekaip nepavyko rasti bendro sutarimo su miesto valdžia, kad toks maršrutas būtų įvestas. Tada galvota, kad į LEZ autobusai galėtų vežti ir iš pietinės, ir iš šiaurinės miesto dalies.
„Klaipėdos keleivinis transportas“ jau yra parengęs maršruto planą. Numatyta, kad autobusas į įmones turėtų vežti 14 kartų per dieną. Mėnesiui jis atsieitų apie 203 tūkst. Lt. Tokia suma, anot „Klaipėdos keleivinio transporto“ direktoriaus pavaduotojo Andriaus Samuilovo, kompanijai – nepakeliama. Todėl siūloma LEZ dirbančioms įmonėms prisidėti prie maršruto. Viena iš siūlomų formų – mėnesinių bilietų pirkimas savo darbuotojams.
LEZ valdymo bendrovės projektų vadovas Raimondas Bakas, teigė, kad kompanijos kol kas neina į kalbas dėl galimybės finansiškai remti šį viešojo transporto maršrutą. Esą dabar dar toks metas, kai tokie projektai skaudžiai atsilieptų tiesiantis po krizės. „Visada yra dideli norai ir realios galimybės“, – teigė Povilas Vasiliauskas, LEZ valdymo bendrovės valdybos pirmininkas. Tiesa, LEZ valdymo bendrovė pažadėjo įrengti visą infrastruktūrą, kur galėtų autobusai sustoti, kur galėtų žmonės laukti autobuso.
Prekybininkai netaupo
Dar vienas argumentas – LEZ teritorija priklauso miestui, todėl miestas, besirūpinantis kitais maršrutais, turi ir rūpintis ir šiuo. Šis esą tik papildytų miesto transporto sistemą. Todėl socialiai neteisinga LEZ įsikūrusių įmonių prašyti subsidijuoti maršrutus. Tačiau savivaldybė taip pat neturi galimybių paremti tokį maršrutą.
Naują autobusų maršrutą norima nukreipti ir į „Ermitažo“ bei „Promo“ prekybos centrus. Šių šeimininkai pasiryžę finansiškai prisidėti prie maršruto finansavimo. Viliamasi, kad autobusai į Palangos plentą ims vežti nuo rugpjūčio 1 d.