Iškart po nelaimės daugelio atmintin iškilo šį mėnesį pasirodę pranešimai, jog Rusijos žvalgyba organizavo sprogmenų padėjimą į orlaivius.
Tačiau aviacijos specialistai sako, kad viešai prieinami duomenys kol kas nepatvirtina terorizmo versijos.
Aviacijos srityje dirbantis Paulius Kazakauskas atkreipė dėmesį, kad lėktuvas iki susidūrimo su žeme leidosi stabilia trajektorija, ir tik prieš pat smūgį pilotas pabandė kelti orlaivio nosį į priekį.
„Galime matyti, kad lėktuvas skrenda normalia trajektorija ir likus kelioms akimirkoms iki susidūrimo bandoma taisyti padėtį ir kelti nosį į priekį, taip bent pristabdyti artėjantį susidūrimą su žeme. Bet jau tiesiog per vėlu, inercija per daug stipriai spaudžia lėktuvą žemyn“, – kalbėjo P.Kazakauskas.