Kaip skelbta anksčiau, rekonstruojant bangolaužius susidurta su nenumatytomis kliūtimis – vykdant darbus po vandeniu aptiktas akmenų sluoksnis. Siekiant šiame ruože atlikti projekte numatytus darbus, buvo paskelbtas konkursas.
„Siekiant, kad uostui svarbi infrastruktūra labiausiai atitiktų šiandieninio ir ateities uosto poreikius, leidžiančius visavertiškai konkuruoti ir užtikrinti geriausias sąlygas, bangolaužių projektas turi būti įgyvendinamas maksimaliu pajėgumu. Visi suprantame, kad įgyvendindami didelio masto bangolaužių rekonstrukcijos projektą delsti negalime. Tad einame pirmyn ir tęsiame šį svarbų projektą su nauju pajėgumu“, – sako AB Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Šio etapo darbų vertė – 9,4 mln. eurų.
Visiškai užbaigus projektą bus sustiprinti esami pietinis ir šiaurinis bangolaužiai, nekeičiant jų konfigūracijos. Abu bangolaužiai bus paaukštinti, dalyje hidrotechninių statinių įrengtos atraminės sienutės. Ant pietinio molo bus įrengtos dvi apžvalginės aikštelės klaipėdiečiams ir miesto svečiams.
Bangolaužių rekonstrukcija reikalinga siekiant užtikrinti didesnį navigacijos saugumą. Dabar, esant nepalankioms oro sąlygoms, didesniam bangavimui, saugumui užtikrinti taikomi apribojimai laivams, ypač didiesiems, įplaukti į uostą. Šis projektas leis uosto kanalą gilinti iki 17 m bei ateityje priimti didžiausius į Baltijos jūrą galinčius įplaukti laivus.