„Tenka sėdėti prie žvakių. Ir net kiaušinienę kepėme ant žvakių. Radiatoriai irgi šalti, nes šildymas – elektrinis“, – guodėsi vilnietė.
Ji teigė, kad per visą dieną pagalbos kreipėsi ne kartą, tačiau iki vėlaus vakaro taip jos esą ir nesulaukė. „Buvo atėjęs šilumininkas, tačiau mūsų šildymas elektrinis, todėl jis negalėjo nieko padaryti – kai atsiras elektra, viskas vėl veiks“, – sakė ji.
15min susisiekė su elektrą teikiančios bendrovės ESO atstovu ryšiams su visuomene Martynu Burba, kuris patikino, kad po 15-20 minučių jų atstovas nuvyks į vietą.
„Šį kartą nuvažiuosime ir patikrinsime. Tačiau gedimas nustatytas namo vidaus tinkle, ne mūsų tinkle, taigi už jo priežiūrą ar šalinimą atsakingas namo administratorius arba namo bendrija“, – situaciją komentavo M.Burba.
Pranešimas apie gedimą, anot jo, gautas penktadienį popiet – kreiptasi esą vieną kartą.
21.45 val. elektros tiekimas atnaujintas. ESO aiškinasi gedimo priežastį.
Dėkojame skaitytojai už pasiūlytą temą.