03 15

Bėga iš Rusijos? Paskutine galimybe išlipti Kenoje pasinaudojo pora šimtų žmonių

Ketvirtadienį baigėsi dvi savaites trukęs „nuolaidų laikotarpis“, kai Kenos ir Kybartų geležinkelio stotyse Baltarusijos ir Rusijos pasienyje dar buvo galima išlipti iš tranzitinių traukinių arba į juos įlipti Europos Sąjungos piliečiams ar leidimą gyventi vienoje iš Bendrijos šalių turėjusiems žmonėms. 15min aiškinosi, kiek žmonių šia galimybe pasinaudojo.
Kenos geležinkelio stotyje
Kenos geležinkelio stotyje / Dariaus Mataičio nuotr.

Prieš dvejus metus prasidėjus Rusijos karui Ukrainoje Vakarų šalys ėmė sunkinti rusų galimybes nevaržomai keliauti po pasaulį, tačiau netrukus ėmė rastis landų.

Viena tokių – galimybė išlipti Kenos geležinkelio stotyje iš tranzitinio traukinio ir toliau tęsti keliones po pasaulį arba atvirkščiai. Tai buvo bene pigiausia alternatyva brangiems ir nepatogiems skrydžiams per Stambulą ar Azijos oro uostus. Tokia galimybė egzistavo ir Kybartų geležinkelio stotyje, tačiau ja rusai nesinaudojo, kadangi ji nebuvo patogi – per daug nutolusi nuo oro uosto.

Galimybe išlipti arba įlipti Kenos geležinkelio stotyje per šį laiką pasinaudojo tūkstančiai rusų, tačiau tam atėjo pabaiga – Lietuva nusprendė, kad galimybės išlipti ir įlipti į tranzitinius traukinius nuo kovo 1 dienos nebebus.

Tiesa, dvi kovo savaitės buvo paliktos kaip pereinamasis laikotarpis, kuris buvo kaip tam tikra nuolaida grįžti namo, – šia galimybe dar galėjo pasinaudoti Europos Sąjungos piliečiai arba leidimus gyventi Bendrijos šalyse turintys žmonės.

15min išsiaiškino, kiek tokių žmonių buvo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis