„Pradėjome po truputį kalbėti apie tai, kad savaitgaliais miestas yra tiesiog užpildytas: visose gatvėse yra pilna automobilių ir jau darosi sudėtinga ir praeiti, ir pravažiuoti“, – BNS sakė kurorto merė Nijolė Dirginčienė.
Šiuo metu parengtas sprendimo projektas, kuriuo siūloma savivaldybės teritoriją padalinti į tris zonas, o jose atitinkamai išdėstyti stovėjimo vietų skaičių. Mažiausiai automobilių stovėjimo vietų tektų istorinėje miesto dalyje – jų būtų siekiama sumažinti perpus. Birštono centrinėje dalyje stovėjimo vietų turėtų mažėti trečdaliu.
Merės teigimu, šie pasiūlymai susiję su ilgalaike miesto strategija ir jokių staigių pokyčių neatneš.
Merės teigimu, šie pasiūlymai susiję su ilgalaike miesto strategija ir jokių staigių pokyčių neatneš. Pasak savivaldybės vadovės, svarstoma ir galimybė apmokestinti automobilių stovėjimą kai kuriose kurorto gatvėse, tačiau tai įvyks tikrai ne šiemet.
„Norisi, kad į kurortą atvažiavę žmonės nelaviruotų tarp automobilių, o tiesiog vaikščiotų pėsčiomis ir kai kurias gatves bandysime ženklais nustatyti gyvenamosiomis zonomis, kur pirmumas suteikiamas pėsčiajam, o automobilis galėtų atvažiuoti ir įvažiuoti kažkur. Norime padaryti ir pėsčiųjų zonų, kad tas, kuris vaikšto pėsčias jaustųsi geriau nei tas, kuris važiuoja automobiliu“, – kalbėjo Birštono merė.
Ateityje tikimasi kurorte pasiūlyti ir dviračių nuomos galimybę – tikimasi, kad jie kurorte galėtų atsirasti jau kitais metais.